Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій

Автор(и)

  • І. В. Цісарук Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3435

Ключові слова:

самостійна робота, практичні заняття, студент, самореалізація

Анотація

Цісарук І. В. Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій.

У статті розкрито основні підходи до проблеми організації самостійної роботи майбутніх фахівців, проаналізовано роль самостійної роботи на практичних заняттях технологічних дисциплін.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 79

Біографія автора

І. В. Цісарук, Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

асистент

Посилання

1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія : [підручник] / А. М. Алексюк. – К. : Либідь, 1998. – 560 с.
2. Алексюк Л. Н. Организация самостоятельной работы студентов в условиях интенсификации обучения : [учеб. пособ. для слушателей ФПК] / Л. Н. Алексюк, А. А. Аюрзанайн, П. И. Пидкасистый, В. А. Козаков. – К., 1993. – 336 с.
3. Болюбаш Я. Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти / Я. Я. Болюбаш. – К. : Наукова думка, 1997. – 352 с.
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997.– 367 с.
5. Мороз О. Г. Шляхи забезпечення наступності в самостійній навчальній роботі учнів середніх загальноосвітніх шкіл і студентів ВНЗ : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / О. Г. Мороз. – К., 1972. – 212 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Цісарук, І. В. (2012). Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій. Educational Dimension, 36, 327–331. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3435

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх