Технологія підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи у класах фізико-математичного профілю

Автор(и)

  • А. Л. Федорчук Житомирський державний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3444

Ключові слова:

підготовка майбутнього вчителя, готовність учителя інформатики, технологія підготовки вчителя

Анотація

Федорчук А. Л. Технологія підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи у класах фізико-математичного профілю.

Статтю присвячено особливостям підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи у профільних класах. Подано технологію підготовки майбутнього професіонала щодо роботи у класах фізико-математичного профілю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 108

Біографія автора

А. Л. Федорчук, Житомирський державний університет імені Івана Франка

асистент

Посилання

1. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: [монографія] / С. О. Сисоєва, А. М. Алексюк, П. М. Воловик, О. І. Кульчицька, Л. Є. Сігаєва, Я. В. Цехмістер та ін.; за ред. С. О. Сисоєвої – К. : ВІПОЛ, 2001 – 502 с.
2. Таксономия Блума: [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/Таксономія_Блума
3. Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів: [навч. посіб.]; у 2 ч. / за заг. ред. д-ра пед. наук О. А. Дубасенюк. – Житомир : ЖДПУ, 2001. – Ч. 1: Технології загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. – 267 с.
4. Федорчук А. Л. Підготовка майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю в процесі вивчення методики навчання інформатики : [метод. посіб. для студ. вищих навч. закл.] / А. Л. Федорчук. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – 168 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Федорчук, А. Л. (2012). Технологія підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи у класах фізико-математичного профілю. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 374–380. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3444

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх