Управління моніторингом навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3450Ключові слова:
моніторинг, якість освіти, управління, навчальні досягненняАнотація
Гавриленко К. О. Управління моніторингом навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ.
У статті розглянуто особливості управління моніторингом навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ. Розкрито сутність понять «моніторинг» та «моніторинг в освіті».
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 96
Посилання
1. Андреев В.И. Проблемы педагогического мониторинга качества образования/ В.И.Андреев //Известия Российской Академии Наук. – No 1. – 2001. – С. 37.
2. Байдацька Н.М. Моніторинг якості знань студентів як соціально-педагогічна проблема / Н.М. Байдацька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: [зб. наук. пр.]. – Випуск 7 / Редкол. : І.А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2005. – С. 238–241.
3. Лукіна Т. Моніторинг в освіті. Якість освіти: визначити, щоб оцінити / Тетяна Лукіна // Управління освітою. Вкладка. – 2004. – No22 (94).
4. Майоров А.Н. Мониторинг в образовании. Книга 1/А.Н.Майоров. – Спб. : Издательство «Образование-Культура», 1998. – 344 с.
5. Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи: [посібник] / за заг. ред. О. І. Локшиної. – К. : «К.І.С.», 2004. – 128 с.
6. Силина С.П. Профессиографический мониторинг в педагогических вузах / С.П. Силина// Педагогика.–2001. –No 7. – С. 47–53.
7. Хриков Є.М. Управління навчальним закладом / Є.М. Хриков. – К. : Знання, 2006. – 365 с.
8. Шишов С.Е. Школа: мониторинг качества образования /С. Шишов, В. Кальней.– М.: Педагогическое общество России, 2000. – 320 с.
2. Байдацька Н.М. Моніторинг якості знань студентів як соціально-педагогічна проблема / Н.М. Байдацька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: [зб. наук. пр.]. – Випуск 7 / Редкол. : І.А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2005. – С. 238–241.
3. Лукіна Т. Моніторинг в освіті. Якість освіти: визначити, щоб оцінити / Тетяна Лукіна // Управління освітою. Вкладка. – 2004. – No22 (94).
4. Майоров А.Н. Мониторинг в образовании. Книга 1/А.Н.Майоров. – Спб. : Издательство «Образование-Культура», 1998. – 344 с.
5. Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи: [посібник] / за заг. ред. О. І. Локшиної. – К. : «К.І.С.», 2004. – 128 с.
6. Силина С.П. Профессиографический мониторинг в педагогических вузах / С.П. Силина// Педагогика.–2001. –No 7. – С. 47–53.
7. Хриков Є.М. Управління навчальним закладом / Є.М. Хриков. – К. : Знання, 2006. – 365 с.
8. Шишов С.Е. Школа: мониторинг качества образования /С. Шишов, В. Кальней.– М.: Педагогическое общество России, 2000. – 320 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Гавриленко, К. О. (2012). Управління моніторингом навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 407–411. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3450
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 К. О. Гавриленко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.