Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій

Автор(и)

  • Т. В. Хріненко Кіровоградський ДПУ ім. В. Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3451

Ключові слова:

компетентність, самоосвіта, самоосвітня діяльність, вчитель технології

Анотація

Хріненко Т. В. Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій.

У статті визначено сутність самоосвітньої діяльності вчителя технологій у формуванні професійної компетентності, проаналізовано зміст поняття «самоосвіта вчителя технологій».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 70 / PDF downloads: 91

Біографія автора

Т. В. Хріненко, Кіровоградський ДПУ ім. В. Винниченка

завідуюча швейною майстернею

Посилання

1. Васильченко Л. В. Професійна компетентність керівника школи / Л. Василенко, І. Гришина. – Х. : «Основа», 2006. – 208 с.
2. Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А.А. Вербицкий. – М. : Высш. шк, 1991. – 207 с.
3. Волобуєва Т. Б. Самоосвітня діяльність керівника / Т.Б.Волобуева. – Х. : Основа, 2005. – 315 с.
4. Гелбутівська Т. Алгоритм розвитку життєвої компетенції : круглий стіл / Т. Гелбутівська // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003 – No 3. – С.5.
5. Локшин В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціальній сфері як технології модернізації вищої освіти / В. Локшин // Рідна школа. – 2006. – No 4. – С.54–56.
6. Маркова А. К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя / А. К. Маркова // Сов. педагогика. – 1990. – No 8. – С. 82–88.
7. Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-экспериментальное исследование / И. П. Пидкасистый. – М. : Педагогика, 1980. – 240 с.
8. Чайка В. М. Основи дидактики: [навч. посіб. ] / В. М. Чайка. – К. : Академвидав, 2011. – 240 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Хріненко, Т. В. (2012). Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій. Educational Dimension, 36, 412–415. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3451

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх