Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3451Ключові слова:
компетентність, самоосвіта, самоосвітня діяльність, вчитель технологіїАнотація
Хріненко Т. В. Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій.
У статті визначено сутність самоосвітньої діяльності вчителя технологій у формуванні професійної компетентності, проаналізовано зміст поняття «самоосвіта вчителя технологій».
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 78
/ PDF downloads: 103
Посилання
1. Васильченко Л. В. Професійна компетентність керівника школи / Л. Василенко, І. Гришина. – Х. : «Основа», 2006. – 208 с.
2. Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А.А. Вербицкий. – М. : Высш. шк, 1991. – 207 с.
3. Волобуєва Т. Б. Самоосвітня діяльність керівника / Т.Б.Волобуева. – Х. : Основа, 2005. – 315 с.
4. Гелбутівська Т. Алгоритм розвитку життєвої компетенції : круглий стіл / Т. Гелбутівська // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003 – No 3. – С.5.
5. Локшин В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціальній сфері як технології модернізації вищої освіти / В. Локшин // Рідна школа. – 2006. – No 4. – С.54–56.
6. Маркова А. К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя / А. К. Маркова // Сов. педагогика. – 1990. – No 8. – С. 82–88.
7. Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-экспериментальное исследование / И. П. Пидкасистый. – М. : Педагогика, 1980. – 240 с.
8. Чайка В. М. Основи дидактики: [навч. посіб. ] / В. М. Чайка. – К. : Академвидав, 2011. – 240 с.
2. Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А.А. Вербицкий. – М. : Высш. шк, 1991. – 207 с.
3. Волобуєва Т. Б. Самоосвітня діяльність керівника / Т.Б.Волобуева. – Х. : Основа, 2005. – 315 с.
4. Гелбутівська Т. Алгоритм розвитку життєвої компетенції : круглий стіл / Т. Гелбутівська // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003 – No 3. – С.5.
5. Локшин В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціальній сфері як технології модернізації вищої освіти / В. Локшин // Рідна школа. – 2006. – No 4. – С.54–56.
6. Маркова А. К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя / А. К. Маркова // Сов. педагогика. – 1990. – No 8. – С. 82–88.
7. Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-экспериментальное исследование / И. П. Пидкасистый. – М. : Педагогика, 1980. – 240 с.
8. Чайка В. М. Основи дидактики: [навч. посіб. ] / В. М. Чайка. – К. : Академвидав, 2011. – 240 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Хріненко, Т. В. (2012). Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 412–415. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3451
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Т. В. Хріненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.