Методичні основи формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3454Ключові слова:
компетентність, життєва компетентність, інтерактивні технології, профільне навчання, випускники шкіл-інтернатівАнотація
Яковлєва В. А. Методичні основи формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів.
У статті розкрито можливості формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів за допомогою профільного навчання. Профільное навчання розглядається з позиції інтерактивної технології. Розкривають умови інтеракції учнів у процесі профільного навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 90
/ PDF downloads: 88
Посилання
1. Бібік Н.М. Компетентність у навчанні / Н.М. Бібік // Енциклопедія освіти: АПН України; гол. ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – С. 408–409.
2. Єрмаков І.Г. Формування життєвої компетентності учнів шкіл-інтернатів у контексті комплексної реабілітації: орієнтири до прогностичного експерименту/ І.Г. Єрмаков, Г. М. Несен // Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : [наук.-метод. зб.] у 2-х частинах; ред. рада: В.М. Доній, Г.М. Несен, І.Г. Єрмаков та ін. – К. : ІЗМН, 1998. – Ч.2. – С. 113–21.
3. Коберник О.М. Урок трудового навчання в умовах проектно-технологічної системи / О.М.Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2006. – No1. – С.2-5.
4. Освітні технології : [навч.-метод.посіб.] / О.М.Пєхота, А.З.Кіктенко та ін. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.
5. Ягупов В.В.Професійна компетентність випускників системи професійно-технічної освіти / В.В. Ягупов // Система роботи ПТНЗ з формування професійно мобільного кваліфікованого робітника. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кривий Ріг, 23-24 листопада 2011 р.). – Кривий Ріг: Ін-т ПТО НАМН України, 2011. – С.9–11.
2. Єрмаков І.Г. Формування життєвої компетентності учнів шкіл-інтернатів у контексті комплексної реабілітації: орієнтири до прогностичного експерименту/ І.Г. Єрмаков, Г. М. Несен // Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : [наук.-метод. зб.] у 2-х частинах; ред. рада: В.М. Доній, Г.М. Несен, І.Г. Єрмаков та ін. – К. : ІЗМН, 1998. – Ч.2. – С. 113–21.
3. Коберник О.М. Урок трудового навчання в умовах проектно-технологічної системи / О.М.Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2006. – No1. – С.2-5.
4. Освітні технології : [навч.-метод.посіб.] / О.М.Пєхота, А.З.Кіктенко та ін. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.
5. Ягупов В.В.Професійна компетентність випускників системи професійно-технічної освіти / В.В. Ягупов // Система роботи ПТНЗ з формування професійно мобільного кваліфікованого робітника. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кривий Ріг, 23-24 листопада 2011 р.). – Кривий Ріг: Ін-т ПТО НАМН України, 2011. – С.9–11.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Яковлєва, В. А. (2012). Методичні основи формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 429–434. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3454
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. А. Яковлєва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.