Проблеми професійної орієнтації та самовизначення учнів старшої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3461Ключові слова:
професійна орієнтація, самовизначення, соціальне замовлення, індивідуальні потреби особистості, діяльнісний підхідАнотація
Терещук А. І. Проблеми професійної орієнтації та самовизначення учнів старшої школи.
У статті розглянуто проблеми професійної орієнтації учнів та професійного самовизначення старшокласників, проаналізовано особливості традиційної системи профорієнтації у зв’язку з пошуком нових шляхів розв’язку проблеми.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 81
/ PDF downloads: 127
Посилання
1. Піддячий М. І. Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення у міжшкільних навчально-виробничих комбінатах / М.І. Піддячий : дисер. … канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання – Інститут проблем виховання АПН України, К., 2002. – 220 с.
2. Васильєв В. В. Професійна адаптація молодих робітників в умовах формування ринкової економіки / В.В. Васильєв // Педагогіка і психологія. – 2000. – №1. – С. 87–96.
3. Васильков В. М. Соціально-психологічні питання професійного самовизначення старшокласників у сучасних умовах / В.М. Васильков // Педагогіка і психологія. – 1999. – №3. – С. 59–66.
4. Тхоржевський Д. О. Система трудового навчання / Д.О. Тхоржевський ; за ред. М. О. Жиделєва. – К. : Радянська школа, 1975. – 199 с.
5. Опачко М. В. Професійна орієнтація учнів у процесі розв’язування задач фізикотехнічного змісту / дисер. на здобуття наук ступеня канд. пед. наук // 13.00.02 – теорія і методика навчання фізики / М.В. Опачко. – Ужгород – 2001. – 255 с.
6. Щекин Г. В. Теория кадровой политики: [монографія] / Г.В. Щекин. – К. : МАУП, 1997. – 176 с.
7. Бабанский Ю. К. Комплексный подход к воспитанию учащихся: (В вопросах и ответах) / Ю.Бабанский, Г.Победоносцев. – К. : Рад. школа, 1985. – 256 с.
8. Захаров Н. Н. Профессиональная ориентация школьников: [учеб. пособ. для студентов – слушателей фак. общ. профессий] / Н.Н. Захаров. – М.: Просвещение, 1988. – 272 с.
9. Абульханова К. О. Психология и сознание личности (Проблемы методологий, теорій и иследования реальной личности): [избранные пихологические труды] / К.О. Абульханова. – М. : Моск. псих.-соц. ин-т, Воронеж: Изд-тво НПО «МОДЭК», 1999. – 224 с.
10. Попыкин И. А. Педагогические условия повышения эффективности профориентационной работы с учащимися городских общеобразовательных школ: дисер.канд. пед. наук / И.А. Попыкин. – К. : 1984. – 230 с.
11. Костюк Г. С. Избранные психологические труды / Г.С. Костюк. – М. : Педагогика, 1988. – 304 с.
12. Дидактика средней школы / под ред. М. Н. Скаткина. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Просвещение, 1982. – 319 с.
13. Нугуманова Л.Н. Профильно-ориентированное трудовое воспитание учащихся современной общеобразовательной школы : авторефер. дис. на соискание ченой степени док. пед. наук / Л.Н. Нугуманова. – Чебоксары, 2011. – 41 с.
2. Васильєв В. В. Професійна адаптація молодих робітників в умовах формування ринкової економіки / В.В. Васильєв // Педагогіка і психологія. – 2000. – №1. – С. 87–96.
3. Васильков В. М. Соціально-психологічні питання професійного самовизначення старшокласників у сучасних умовах / В.М. Васильков // Педагогіка і психологія. – 1999. – №3. – С. 59–66.
4. Тхоржевський Д. О. Система трудового навчання / Д.О. Тхоржевський ; за ред. М. О. Жиделєва. – К. : Радянська школа, 1975. – 199 с.
5. Опачко М. В. Професійна орієнтація учнів у процесі розв’язування задач фізикотехнічного змісту / дисер. на здобуття наук ступеня канд. пед. наук // 13.00.02 – теорія і методика навчання фізики / М.В. Опачко. – Ужгород – 2001. – 255 с.
6. Щекин Г. В. Теория кадровой политики: [монографія] / Г.В. Щекин. – К. : МАУП, 1997. – 176 с.
7. Бабанский Ю. К. Комплексный подход к воспитанию учащихся: (В вопросах и ответах) / Ю.Бабанский, Г.Победоносцев. – К. : Рад. школа, 1985. – 256 с.
8. Захаров Н. Н. Профессиональная ориентация школьников: [учеб. пособ. для студентов – слушателей фак. общ. профессий] / Н.Н. Захаров. – М.: Просвещение, 1988. – 272 с.
9. Абульханова К. О. Психология и сознание личности (Проблемы методологий, теорій и иследования реальной личности): [избранные пихологические труды] / К.О. Абульханова. – М. : Моск. псих.-соц. ин-т, Воронеж: Изд-тво НПО «МОДЭК», 1999. – 224 с.
10. Попыкин И. А. Педагогические условия повышения эффективности профориентационной работы с учащимися городских общеобразовательных школ: дисер.канд. пед. наук / И.А. Попыкин. – К. : 1984. – 230 с.
11. Костюк Г. С. Избранные психологические труды / Г.С. Костюк. – М. : Педагогика, 1988. – 304 с.
12. Дидактика средней школы / под ред. М. Н. Скаткина. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Просвещение, 1982. – 319 с.
13. Нугуманова Л.Н. Профильно-ориентированное трудовое воспитание учащихся современной общеобразовательной школы : авторефер. дис. на соискание ченой степени док. пед. наук / Л.Н. Нугуманова. – Чебоксары, 2011. – 41 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Терещук, А. І. (2012). Проблеми професійної орієнтації та самовизначення учнів старшої школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 458–464. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3461
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 А. І. Терещук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.