Обґрунтування основних функцій моделі науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3465Ключові слова:
експериментальний загальноосвітній навчальний заклад, науковометодична робота, модель, функціяАнотація
Хацаюк Н. С. Обґрунтування основних функцій моделі науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах.
У статті теоретично обґрунтовано базові функції моделі організації науковометодичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах. Доведено, що модель організації науково-методичної роботи має служити інструментом для удосконалення системи науково-методичної роботи через розкриття її функцій. Проаналізовано функції науково-методичної роботи, що розкриті в працях сучасних науковців.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 86
/ PDF downloads: 83
Посилання
1. Жерносек І.П. Організація науково-методичної роботи в школі / І.П. Жерносек. – Х. : Вид.група «Основа», 2006. – 128с. – (Б-ка журн. «Управління школою»; Вип.9).
2. Павленко В.І. Організація науково-методичної роботи в школах сільської місцевості : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / В.І. Павленко. – Xарків, 1996. – 24 с.
3. Поташник М.М. Управление профессиональным ростом учителя в современной школе / М.М. Поташник. – М. : Центр педагогического образования, 2009. – 448 с.
4. Педагогический энциклопедический словарь / гл. ред. Б.М. Бим-Бад – М. : Большая Российская энциклопедия, 2002. – 528 с.
5. Сборник нормативных и методических материалов для организации экспериментальной работы в общеобразовательных школах Автономной Республики Крым: метод.пособие / Сост. Глузман А. В., Игнатенко Н. Я., Пономарева Е.Ю. – Ялта : РМО РВУЗ «КГУ», 2009. – 108 с.
6. Штофф В.А. Моделирование и философия / В.А. Штофф. – М., 1966. – 296 с.
2. Павленко В.І. Організація науково-методичної роботи в школах сільської місцевості : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / В.І. Павленко. – Xарків, 1996. – 24 с.
3. Поташник М.М. Управление профессиональным ростом учителя в современной школе / М.М. Поташник. – М. : Центр педагогического образования, 2009. – 448 с.
4. Педагогический энциклопедический словарь / гл. ред. Б.М. Бим-Бад – М. : Большая Российская энциклопедия, 2002. – 528 с.
5. Сборник нормативных и методических материалов для организации экспериментальной работы в общеобразовательных школах Автономной Республики Крым: метод.пособие / Сост. Глузман А. В., Игнатенко Н. Я., Пономарева Е.Ю. – Ялта : РМО РВУЗ «КГУ», 2009. – 108 с.
6. Штофф В.А. Моделирование и философия / В.А. Штофф. – М., 1966. – 296 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Хацаюк, Н. С. (2012). Обґрунтування основних функцій моделі науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 481–487. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3465
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. С. Хацаюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.