Упровадження принципу культуровідповідності у художньо-трудовій діяльності учнів на уроках технологій.

Автор(и)

  • Л. О. Чистякова Кіровоградський ДПУ імені В. Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3466

Ключові слова:

культура, культуровідповідність, творчість, художньо-трудова діяльність

Анотація

Чистякова Л. О. Упровадження принципу культуровідповідності у художньо-трудовій діяльності учнів на уроках технологій.

У статті розкрито суть принципу культуровідповідності у художньо-трудовій діяльності. Розглянуто можливість дотримання цього принципу в сучасній школі на уроках технологій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 90

Біографія автора

Л. О. Чистякова, Кіровоградський ДПУ імені В. Винниченка

викладач

Посилання

1. Виды изобразительного искусства / К.П. Духанкин, Ф.И. Егоров, Б. П. Лукинов и др.]. – Л. : Госучпедгиз, 1959. – 273 с.
2. Дистервег Ф.- В.-А. О природосообразности и культуросообразности в обучении /Ф.- В.-А. Дистервег // Избр.пед. соч. – М. ׃ Учпедгиз, 1956. – 374 с.
3. Історія української культури/ під заг. ред. І. Крипякевича. – Львів : Вид-во Івана Тиктова, 1937. – 1036 с.
4. Каган М. С. Человеческая деятельность (Опыт системного анализа) / М.С. Каган. – М. : Политиздат, 1974. – 328 с.
5. Канцедикас А. Искусство и ремесло. К вопросу о природе народного искусства / А. Канцедикас. – М. : Изобр. искусство, 1977. – 120 с.
6. Концепція технологічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : // http://www.rer.ptosvita.org. – Загол. з екрану
7. Палаткина Г.В. Мультикультурное образование׃ современный поход к воспитанию на народных традициях / Г.В. Палаткина // Педагогика. – 2002. – №5.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Чистякова, Л. О. (2012). Упровадження принципу культуровідповідності у художньо-трудовій діяльності учнів на уроках технологій. Educational Dimension, 36, 487–492. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3466

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті