Компетентнісний підхід у процесі професійного становлення особистості майбутнього фахівця

Автор(и)

  • В. Т. Легун «Навчально-виробничий центр», м. Кривий Ріг

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3468

Ключові слова:

:компетентнісний підхід, соціально значущі якості особистості, професійне становлення

Анотація

Легун В. Т. Компетентнісний підхід у процесі професійного становлення особистості майбутнього фахівця.

У статті розглянуто особливості компетентнісного підходу в процесі навчання, що впливають на формування соціально значущих якостей особистості майбутнього фахівця і надають можливість забезпечити на достатньому рівні його професійне становлення

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 83

Біографія автора

В. Т. Легун, «Навчально-виробничий центр», м. Кривий Ріг

директор ДПТНЗ №7

Посилання

1. Аузіна М.О. Система комплексної діагностики знань студентів: [навчальний посібник] / М.О Аузіна, Г.Г. Голуб, А.М. Возна. – Львів : Львівський банківський інститут НБУ, 2002. – 138с.
2. Зуєв В.М. Специаліст в условиях современного производства / В.М. Зуєв // Среднее профобразование. – 2002. – №2. – С. 2–12.
3. Козловська І.М. Теоретико методологічні аспекти знань учнів професійнотехнічної школи: дидактичні основи: [монографія] / за ред. С.У. Гончаренко/ Ірина Миколаївна Козловська. – Львів : Світ, 1999. – 302 с.
4. Осипов П.Н. ГОС СПО как условие повишенной конкурентноспособности и профессиональной мобильности випускников ССУЗов на ринке труда/ П.Н.Осипов// Среднее профессиональное образование. – 2002. – №3. – С.18–20.
5. Романовский О.Г. Сучасні підходи до проектування психолого-педагогічної моделі інженера керівника / О.Г. Романовський// Педагогіка і психологія. – 2000. – №4. – С.69–78.
6. Словарь иностранних слов. – М. : Рус. яз.,1990. – 624 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Легун, В. Т. (2012). Компетентнісний підхід у процесі професійного становлення особистості майбутнього фахівця. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 497–501. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3468

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті