Діалогічна культура як складник педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи

Автор(и)

  • С. Ю. Довбенко Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3472

Ключові слова:

діалогічна культура, професійна компетентність

Анотація

Довбенко С. Ю. Діалогічна культура як складник педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи.

У статті розглянуто проблему формування діалогічної культури як складника педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Педагогічна компетентність має забезпечувати належну професійну підготовку випускника в умовах ступеневої освіти та його конкурентну здатність на ринку освітніх послуг.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 87

Біографія автора

С. Ю. Довбенко, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

аспірант

Посилання

1. Кондрашова Л.В. Имитационно-игровое обучение в высшей школе / Л.В. Кондрашова, М.Г. Виевская, Л.А. Савченко – Кр. Рог, 2001. – 167 с.
2. Морозов В.В. Можливості ігрового навчання як процесу підвищення діалогічного наспіл кування майбутніх педагогів: [зб. наук. пр.] / В.В. Морозов, Л.О. Савченко. –Кривий Ріг: КДПУ. – 2005. – 156 с.
3. Мухина Т.К. Диалог как форма оптимизации педагогического процесса / Т.К. Мухина // Сов. педагогика. – 1989. – No10. – С. 74–78.
4. Палюк Л.Г. Проблема обучения устному деловому общению будущих специалистов банковской сферы / Л.Г. Палюк // Іноземні мови. – 1999. – No3. – С. 41–44.
5. Професійне становлення майбутнього вчителя: монографічний огляд / за редакцією д.пед.н., професора Л.В.Кондрашової. –Кривий Ріг, 2006. – 327 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Довбенко, С. Ю. (2012). Діалогічна культура як складник педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 515–518. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3472

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті