Особливості компетентнісного підходу в організації самостійної навчальної діяльності студентів з іноземної мови

Автор(и)

  • О. О. Гаврилюк Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • В. В. Іванова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3474

Ключові слова:

компетентнісний підхід, ключова компетентність, самостійна навчальна діяльність

Анотація

Гаврилюк О. О., Іванова В. В. Особливості компетентнісного підходу в організації самостійної навчальної діяльності студентів з іноземної мови.

У статті висвітлено зміст та значення компетентнісного підходу щодо організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Розкрито поняття «ключова компетентність» та проаналізовано основні компоненти самостійної навчальної діяльності студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 90

Біографії авторів

О. О. Гаврилюк, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед.наук, доцент

В. В. Іванова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед.наук, доцент

Посилання

1. Гушлєвська І. Поняття компетентності у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Ірина Гушлєвська // Шлях освіти, 2004. – No 3. – С. 22–24.
2. Зимняя И.А. Ключевые компетентности / И.А. Зимняя // Высшее образование, 2003. – No 5. – С. 12–15.
3. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / [під заг. ред. О.В. Овчарук]. – К. : “К.І.С.”, 2004. – 112 с.
4. Нечаева О. Проблема формирования мотивации в учебной деятельности / О. Нечаева // «Дайджест. Школа – парк», 2004. – No 1. – С. 11–12.
5. Хуторской А.В. Практикум по дидактике и современным методикам обучения / Андрей Викторович Хуторской. – Санкт-Петербург, 2004. – 539 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Гаврилюк, О. О., & Іванова, В. В. (2012). Особливості компетентнісного підходу в організації самостійної навчальної діяльності студентів з іноземної мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 524–528. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3474

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті