Комплекс вправ для формування комунікаційних навичок у процесі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю

Автор(и)

  • К. Г. Вишневська Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3476

Ключові слова:

комунікаційні навички, експериментальна програма, навчання іноземної мови

Анотація

Вишневська К. Г. Комплекс вправ для формування комунікаційних навичок у процесі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю.

У статті розглянуто зміст, типологію і засади, на яких ґрунтується розробка комплексу вправ до експериментальної програми професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 90

Біографія автора

К. Г. Вишневська, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

викладач

Посилання

1. Вербицкий А. А. Педагогические технологии контекстногообучения: [н аучно-методич. пособие ] / А. А. Вербицкий. – М. : РИЦ МГГУ им. М.А. Шолохова, 2010.– 55 с.
2. Мильруд Р. П. Современные концептуальные принципы коммуникативного обучения иностранным языкам/ Р. Мильруд, И. Максимова // Иностранные языки в школе. – 2000. – No 4.– С. 9–13.
3. Програма з англійської мови для професійного спілкування: [Текст] / Г.Є. Бакаєва, О.А. Борисенко, І.І. Зуєнок, В.О. Іваніщева, Л.Й. Клименко, Т.І. Козимирська, С.І. Кострицька, Т.І. Скрипник, Н.Ю. Тодорова, А.О. Ходцева. – К.: Ленвіт, 2005. – 199 с.
4. Скляренко Н. К. Типологія вправ в інтенсивному навчанні іноземних мов / Н. К. Скляренко // Гуманістичні аспекти лінгвістичних досліджень і методики викладання іноземних мов. – К.: КДПІІМ, 1992. – С. 9–13.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Вишневська, К. Г. (2012). Комплекс вправ для формування комунікаційних навичок у процесі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю. Educational Dimension, 36, 529–536. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3476

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті