Про рольову перспективу у стратегiї пiдвищення якостi педагогiчної пiдготовки майбутнiх учителiв-фiлологів

Автор(и)

  • Т. М. Яблонська Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3477

Ключові слова:

рольова перспектива, стратегія підвищення якості педагогічної підготовки, рольова ситуація

Анотація

Яблонська Т. М. Про рольову перспективу у стратегiї пiдвищення якостi педагогiчної пiдготовки майбутнiх учителiв-фiлологів.

У статті подано теоретичне обґрунтування рольової перспективи як головної ідеї в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителiв-фiлологiв, розкриваються iї сутність та професіональний пiдхiд.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 70

Біографія автора

Т. М. Яблонська, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Барышников Н. Г. Ролевое поведение как чинник интенсификации учебного процесса (на материале обучения взрослых иностранному языку): дисс. канд. психол. наук / Н.Г.Барышников. – М., 1984. – 169 с.
2. Вербицкий А. А. Игровые формы контекстного обучения / А. А. Вербицкий. – М. : Знание, 1983. – 95 с.
3. Войтко В. И. Принцип ролевой перспективы и проблемы регуляции поведения человека / В. И. Войтко // Тезисы научных сообщений советских психологов к ХХІІМеждународному психологическому конгрессу. – ГДР. Лейпциг, 6-12 июня 1980. – М., 1980. – С. 39–49.
4. Выготский Л. С. История развития психических функций / Л. С. Выготский // Собрание сочинений в 6-ти томах. – Т. No 1. – М.: Педагогика, 1983. – 368 с.
5. Леонтьев А. Н. Проблемы развития психики. – М. : Мысль, 1965. – 572 с.
6. Мельник И. С. Роль и место игры при обучении иностранному языку / И. С. Мельник // Труды МГПИИЯ им. М. Тореза. – Вип. 368. – 1996. – С. 94 – 103.
7. Мясищев В. Н. Основные проблемы и современное состояние психологии отношений человека / В. Н. Мясищев // Психологическая наука. – Т. 2. – 1990. – С. 25–34.
8. Педагогика высшей школы и Болонский процесс. – К. : Основа. – 218 с.
9. Подвойская Н. В. Свободное время как социально-философская категория: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. филос. наук / Н.В. Подвойская. – М., 1991. – 25 с.
10. Рубинштейн С. Л. Принципы и пути развития психологии / С. Л. Рубинштейн. – М. : МГУ, 1959. – 423 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Яблонська, Т. М. (2012). Про рольову перспективу у стратегiї пiдвищення якостi педагогiчної пiдготовки майбутнiх учителiв-фiлологів. Educational Dimension, 36, 536–544. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3477

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті