Самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів: сучасний стан та перспективи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3487Ключові слова:
самостійна робота, самостійність, інженер-педагог, дидактичні умови, дидактичні передумовиАнотація
Фіногєєва Т. Є. Самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів: сучасний стан та перспективи.
У статті на основі дослідження сучасних педагогічних праць здійснено аналіз системи самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів, її дидактичних умов та передумов. Автор пропонує шляхи удосконалення самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних навчальних закладів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 75
/ PDF downloads: 76
Посилання
1. Біда О. А. Сучасні тенденції в організації самостійної роботи студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / О. А. Біда, О. П. Савченко // е-журнал «Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку», 2010. – No2: – Режим доступу до статті: http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_eagazine_pedagogical_science_vypuski_n2_2010_st_14/
2. Горбатюк Л. В. Особливості організації самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей із застосуванням комп’ютерних технологій / Л. В. Горбатюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Х., 2004. – Вип. 8. – С. 102–105.
3. Зонина Н. А. Формирование профессионально-педагогических умений студентов инженерно-педагогических специальностей в процессе педагогической практики : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Н. А. Зонина. – М., 2000. – 21 с.
4. Кисляков В. В. Дидактические условия профессионально-педагогической направленности учебно-воспитательного процесса в педвузе (На материале спецдисциплин инженерно-педагогической подготовки) : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / В. В. Кисляков. – Волгоград, 2003. – 24 с.
5. Коваленко О. Е. Концепція професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, О.О. Мельниченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Х., 2005. – Вип. 10. – С. 7–20.
6. Король В. М. Управління самостійною та індивідуальною роботою студентів протягом навчання у ВНЗ / В. М. Король // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2008. – No 120. – С. 98–105.
7. Малихін О. В. Форми організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Малихін. – Режим доступу до статті: http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-agazine_pedagogical_science_vypuski_n2_2010_st_14/.
8. Мельник І. М. Самостійна робота у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / І. М. Мельник, І. В. Мельник // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2008. – No 126. – С. 103–108.
9. Назарова Л. И. Проектирование содержания и методики обучения студентов инженерно-педагогических специальностей основам педагогической инноватики : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л. И. Назарова. – М., 2000. – 24 с.
10. Плиев Г. А. Дидактические условия реализации принципа гуманитаризации учебно-воспитательного процесса в педагогическом вузе : (на материале инженерно-педагогической подготовки) : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Г. А. Плиев. – Волгоград, 2003. – 22 с.
11. Погрібна О. О. Педагогічні умови ефективної організації самостійної роботи студентів у ході вивчення курсу «Теорія масової комунікації» / О. О. Погрібна // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2010. – No 176. – С. 122–127.
12. Якубовська О. М. Самостійна робота у контексті особисто-орієнтованого навчання / О. М. Якубовська // Організація самостійної роботи слухачів в умовах інформаційного суспільства : матеріали науково-методичної конференції 14 грудня 2001 р. – Одеса: ОРІДУ УАДУ, 2002. – С. 211–212.
2. Горбатюк Л. В. Особливості організації самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей із застосуванням комп’ютерних технологій / Л. В. Горбатюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Х., 2004. – Вип. 8. – С. 102–105.
3. Зонина Н. А. Формирование профессионально-педагогических умений студентов инженерно-педагогических специальностей в процессе педагогической практики : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Н. А. Зонина. – М., 2000. – 21 с.
4. Кисляков В. В. Дидактические условия профессионально-педагогической направленности учебно-воспитательного процесса в педвузе (На материале спецдисциплин инженерно-педагогической подготовки) : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / В. В. Кисляков. – Волгоград, 2003. – 24 с.
5. Коваленко О. Е. Концепція професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, О.О. Мельниченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Х., 2005. – Вип. 10. – С. 7–20.
6. Король В. М. Управління самостійною та індивідуальною роботою студентів протягом навчання у ВНЗ / В. М. Король // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2008. – No 120. – С. 98–105.
7. Малихін О. В. Форми організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Малихін. – Режим доступу до статті: http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-agazine_pedagogical_science_vypuski_n2_2010_st_14/.
8. Мельник І. М. Самостійна робота у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / І. М. Мельник, І. В. Мельник // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2008. – No 126. – С. 103–108.
9. Назарова Л. И. Проектирование содержания и методики обучения студентов инженерно-педагогических специальностей основам педагогической инноватики : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л. И. Назарова. – М., 2000. – 24 с.
10. Плиев Г. А. Дидактические условия реализации принципа гуманитаризации учебно-воспитательного процесса в педагогическом вузе : (на материале инженерно-педагогической подготовки) : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Г. А. Плиев. – Волгоград, 2003. – 22 с.
11. Погрібна О. О. Педагогічні умови ефективної організації самостійної роботи студентів у ході вивчення курсу «Теорія масової комунікації» / О. О. Погрібна // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2010. – No 176. – С. 122–127.
12. Якубовська О. М. Самостійна робота у контексті особисто-орієнтованого навчання / О. М. Якубовська // Організація самостійної роботи слухачів в умовах інформаційного суспільства : матеріали науково-методичної конференції 14 грудня 2001 р. – Одеса: ОРІДУ УАДУ, 2002. – С. 211–212.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Фіногєєва, Т. Є. (2012). Самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів: сучасний стан та перспективи. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 590–596. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3487
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Т. Є. Фіногєєва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.