Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3491Ключові слова:
професійно-графічна підготовка, проектна діяльність, конструкторські знання, оптимізація навчального процесу, типологія задачАнотація
Гедзик А. М. Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності.
У статті проаналізовано можливості оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності засобами творчих графічних задач, які повинні базуватись на принципах, покладено в основу концепції системи активізації навчання і які охоплюють основні аспекти навчально-виховного процесу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 81
/ PDF downloads: 87
Посилання
1. Ботвинников А.Д. Научные основы формирования графических знаний умений и навыков школьников / А.Д. Ботвинников, Б.Ф. Ломов. – М. : Педагогика, 1979. – 255 с.
2. Вышнепольский И.С. Методика преподавания черчения / И.С. Вышнепольский, Л.И. Тржецяк. – М. : Профтехиздат, 1962. – 231 с.
3. Ломов Б.Ф. Формирование графических знаний и навыков у учащихся Б.Ф. Ломов.– М. : Политиздат,1959. – 267 с.
4. Менчинская Н.А. Психология применения знаний к решению учебных задач Н.А. Менчинская // Психология применения знаний к решению учебных задач. – М. Изд-во АПН РСФСР, 1958. – 416 с.
5. Ройтман И.А. Методика преподавания черчения/ И.А.Ройтман. – М. Гуманит.изд.центр ВЛАДОС, 2000. – 240с.
2. Вышнепольский И.С. Методика преподавания черчения / И.С. Вышнепольский, Л.И. Тржецяк. – М. : Профтехиздат, 1962. – 231 с.
3. Ломов Б.Ф. Формирование графических знаний и навыков у учащихся Б.Ф. Ломов.– М. : Политиздат,1959. – 267 с.
4. Менчинская Н.А. Психология применения знаний к решению учебных задач Н.А. Менчинская // Психология применения знаний к решению учебных задач. – М. Изд-во АПН РСФСР, 1958. – 416 с.
5. Ройтман И.А. Методика преподавания черчения/ И.А.Ройтман. – М. Гуманит.изд.центр ВЛАДОС, 2000. – 240с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Гедзик, А. М. (2012). Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 617–624. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3491
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 А. М. Гедзик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.