Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3492Ключові слова:
дизайнерське мислення, мистецька освіта, вчитель технології, старшокласники, художньо-конструкторська діяльністьАнотація
Дубова Н. В. Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології.
У статті розглянуто та проаналізовано сукупність психолого-педагогічних умов формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 87
/ PDF downloads: 87
Посилання
1. Волкотруб И.Т. Основы художественного конструирования. Моделирование материалов и биоформ / И.Т. Волкотруб. – К. : Высшая школа, 1982. –152 с.
2. Даниленко В.Я. Основы дизайна: [учеб. пособ.] / В.Я. Даниленко. – Х. : ХДАДМ, 2003. – 118 с.
3. Тасалов В.И. Теория дизайна и проектная культура / В.И. Тасалов // Техническая эстетика. – 1991. – No 7. – С.9.
2. Даниленко В.Я. Основы дизайна: [учеб. пособ.] / В.Я. Даниленко. – Х. : ХДАДМ, 2003. – 118 с.
3. Тасалов В.И. Теория дизайна и проектная культура / В.И. Тасалов // Техническая эстетика. – 1991. – No 7. – С.9.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Дубова, Н. В. (2012). Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 624–629. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3492
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. В. Дубова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.