Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології

Автор(и)

  • Н. В. Дубова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3492

Ключові слова:

дизайнерське мислення, мистецька освіта, вчитель технології, старшокласники, художньо-конструкторська діяльність

Анотація

Дубова Н. В. Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології.

У статті розглянуто та проаналізовано сукупність психолого-педагогічних умов формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 77

Біографія автора

Н. В. Дубова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Волкотруб И.Т. Основы художественного конструирования. Моделирование материалов и биоформ / И.Т. Волкотруб. – К. : Высшая школа, 1982. –152 с.
2. Даниленко В.Я. Основы дизайна: [учеб. пособ.] / В.Я. Даниленко. – Х. : ХДАДМ, 2003. – 118 с.
3. Тасалов В.И. Теория дизайна и проектная культура / В.И. Тасалов // Техническая эстетика. – 1991. – No 7. – С.9.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Дубова, Н. В. (2012). Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології. Educational Dimension, 36, 624–629. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3492

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті