Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально- пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.)

Автор(и)

  • С. В. Малихіна Національний транспортний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3498

Ключові слова:

психолого-педагогічний аналіз, навчально-пізнавальна діяльність студентів, дидактична інтенсифікація, ретроспективний аналіз

Анотація

Малихіна С. В. Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально-пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.).

У статті висвітлено основні положення здійсненого психолого-педагогічного аналізу становлення концепцій навчально-пізнавальної діяльності студентів як основи дидактичної інтенсифікації (представлено ретроспективний огляд з часів становлення сучасної педагогіки в ХVІІ столітті й до початку ХХ).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 73

Біографія автора

С. В. Малихіна, Національний транспортний університет

кандидат пед. наук

Посилання

1. Гербарт И. Ф. Избранные педагогические сочинения / И. Ф. Гербарт – М., 1988. – С. 45–235.
2. Дистервег А. Избранные педагогические сочинения / Адольф Дистервег. – М. : Просвещение, 1956. – С. 102–373.
3. Дьюи Д. Психология и педагогика мышления / Джон Дьюи. – СПб., 1914. – С. 43.
4. Каптерев П. Ф. Избранные педагогические сочинения. – М. : Педагогика, 1982. – С. 270–652.
5. Российская педагогическая энциклопедия: в 2-х т. – М. : БРЭ, 1993. – Т. 1. – 522 с.
6. Педагогическое наследие / Я. А. Коменский , Д. Локк, Ж.-Ж. Руссо, И.- Г. Песталоцци. – М. : Педагогика, 1989. – 414 с.
7. Ушинский К. Д. Избранные педагогические сочинения / Константин Дмитриевич Ушинский. – М. : Уч. Пед. Гиз., 1947. – С. 93–142.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Малихіна, С. В. (2012). Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально- пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.). Educational Dimension, 36, 652–660. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3498

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті