Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально- пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3498Ключові слова:
психолого-педагогічний аналіз, навчально-пізнавальна діяльність студентів, дидактична інтенсифікація, ретроспективний аналізАнотація
Малихіна С. В. Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально-пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.).
У статті висвітлено основні положення здійсненого психолого-педагогічного аналізу становлення концепцій навчально-пізнавальної діяльності студентів як основи дидактичної інтенсифікації (представлено ретроспективний огляд з часів становлення сучасної педагогіки в ХVІІ столітті й до початку ХХ).
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 85
Посилання
1. Гербарт И. Ф. Избранные педагогические сочинения / И. Ф. Гербарт – М., 1988. – С. 45–235.
2. Дистервег А. Избранные педагогические сочинения / Адольф Дистервег. – М. : Просвещение, 1956. – С. 102–373.
3. Дьюи Д. Психология и педагогика мышления / Джон Дьюи. – СПб., 1914. – С. 43.
4. Каптерев П. Ф. Избранные педагогические сочинения. – М. : Педагогика, 1982. – С. 270–652.
5. Российская педагогическая энциклопедия: в 2-х т. – М. : БРЭ, 1993. – Т. 1. – 522 с.
6. Педагогическое наследие / Я. А. Коменский , Д. Локк, Ж.-Ж. Руссо, И.- Г. Песталоцци. – М. : Педагогика, 1989. – 414 с.
7. Ушинский К. Д. Избранные педагогические сочинения / Константин Дмитриевич Ушинский. – М. : Уч. Пед. Гиз., 1947. – С. 93–142.
2. Дистервег А. Избранные педагогические сочинения / Адольф Дистервег. – М. : Просвещение, 1956. – С. 102–373.
3. Дьюи Д. Психология и педагогика мышления / Джон Дьюи. – СПб., 1914. – С. 43.
4. Каптерев П. Ф. Избранные педагогические сочинения. – М. : Педагогика, 1982. – С. 270–652.
5. Российская педагогическая энциклопедия: в 2-х т. – М. : БРЭ, 1993. – Т. 1. – 522 с.
6. Педагогическое наследие / Я. А. Коменский , Д. Локк, Ж.-Ж. Руссо, И.- Г. Песталоцци. – М. : Педагогика, 1989. – 414 с.
7. Ушинский К. Д. Избранные педагогические сочинения / Константин Дмитриевич Ушинский. – М. : Уч. Пед. Гиз., 1947. – С. 93–142.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Малихіна, С. В. (2012). Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально- пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 652–660. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3498
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 С. В. Малихіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.