Підходи до формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкової ланки у процесі професійної підготовки

Автор(и)

  • Х. Тамбовська Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3499

Ключові слова:

інтелектуальна культура, прийоми інтелектуальної діяльності

Анотація

Тамбовська Х. Підходи до формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкової ланки у процесі професійної підготовки.

У статті, на основі аналізу підходів до структури й шляхів формування інтелектуальної культури особистості, розглянуто умови, що сприяють ефективності даного процесу; показані напрями, які доцільно реалізовувати в ході професійної підготовки майбутнього вчителя початкової ланки освіти, зокрема при формуванні прийомів інтелектуальної діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 80

Біографія автора

Х. Тамбовська, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

аспірант

Посилання

1. Буряк В. К. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / Володимир Костянтинович Буряк // Рідна школа. – 2007. – No 5. – С. 25-27.
2. Гриньова В. М. Формування професійної культури майбутнього вчителя (теоретичний та методичний аспект) / Валентина Миколаївна Гриньова. – Х. : Основа, 1999. – 300 с.
3. Иванова В. П. Активизация творческих способностей как фактор развития интеллектуальной культуры / В. П. Иванова // Мысль и текст : [сб. науч. тр.] – Фрунзе, 1988. – С. 50-63.
4. Кабанова-Меллер Е. Н. Учебная деятельность и развивающее обучение / Евгения Николаевна Кабанова-Меллер. – М. : Знание, 1981. – 96 с.
5. Калмыкова З. И. Продуктивное мышление как основа обучаемости / Зинаида Ивановна Калмыкова. – М. : Педагогика, 1981. – 350 с.
6. Поварнин С. И. Как читать книги / Сергей Иванович Поварнин. – М. : Книга, 1978. – 53 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Тамбовська, Х. (2012). Підходи до формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкової ланки у процесі професійної підготовки. Educational Dimension, 36, 660–664. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3499

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті