Шляхи гармонізації особистості майбутнього вчителя в системі підготовки до збереження і зміцнення професійного здоров’я

Автор(и)

  • Г. М. Мешко Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3503

Ключові слова:

гармонія і дисгармонія особистості, гармонізація особистості майбутнього вчителя, шляхи гармонізації особистості

Анотація

Мешко Г. М. Шляхи гармонізації особистості майбутнього вчителя в системі підготовки до збереження і зміцнення професійного здоров’я.

У статті здійснено аналіз шляхів гармонізації особистості майбутнього вчителя у контексті підготовки його до збереження і зміцнення професійного здоров’я (формування індивідуального стилю педагогічної діяльності; формування позитивного, саногенного мислення; актуалізація духовно-творчого потенціалу).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 103

Біографія автора

Г. М. Мешко, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

кандидат пед.наук, доцент

Посилання

1. Васильева Т. Н. Саногенное мышление учащегося, учителя / Т. Н. Васильева. – Калининград : ГИПП «Янтар. сказ», 2000. – 152 с.
2. Игнатова В. В. Педагогические чинникы духовно-творческого становления личности в образовательном процессе: [монография] / В. В. Игнатова. – Красноярск : Сиб. ГПУ, 2000. – 272 с.
3. Калошин В. Ф. Як сформувати позитивне мислення / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. – 1998. – No 3. – С. 23–27.
4. Лапина О. А. Индивидуальность учителя: [учеб. пособие] / О. А. Лапина. – Иркутск : Изд-во Иркутс. гос. пед. ун-та, 2006. – 133 с.
5. Митина Л. М. Концепция профессионального долголетия / Л. М. Митина // Директор школы. – 1998. – No 5. – С. 31–36.
6. Орлов Ю. М. Мышление, дарящее здоровье и успех / Ю. М. Орлов // Воспитание школьников. – 1993. – No 5-6. – С. 3–6.
7. Пил Н. В. Удивительные результаты позитивного мышления / Н.В. Пил. – Мн. : ООО «Попурри», 2003. – 320 с.
8. Савчук Н. А. Психолого-педагогічні умови корекції особистісних дисгармоній вчителів загальноосвітніх шкіл: дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. А. Савчук. – К., 2005. – 183 с.
9. Соколовская Л. Б. Актуализация духовно-творческого потенциала личности как чинника психологического здоровья молодого человека: дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Л. Б.Соколовская. – Красноярск, 2004. – 191 с.
10. Субботина И. В. Становление индивидуально-творческого стиля деятельности будущего учителя музыки в педагогической практике: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / И. В. Субботина. –Волгоград, 2007. – 176 с.
11. Титаренко Т. М. Життєвий світ особистості: у межах і за межами буденності / Т. М. Титаренко. – К. : Либідь, 2003. – 276 с.
12. Тригранян Р. Я. Стресс и его значение для организма / Р. Я. Тригранян / отв. ред. О. Г. Газенко. – М. : Наука, 1988. – 176 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Мешко, Г. М. (2012). Шляхи гармонізації особистості майбутнього вчителя в системі підготовки до збереження і зміцнення професійного здоров’я. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 139–146. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3503

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх