Поняття "креативність" у системі підготовки майбутніх економістів в умовах ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3511Ключові слова:
креативність, креативні якості, майбутні економісти, ВНЗАнотація
Олару Ю. Ю. Поняття "креативність" у системі підготовки майбутніх економістів в умовах ВНЗ.
У статті зроблено спробу розкрити зміст поняття «креативність» у системі підготовки майбутніх економістів в умовах вищих навчальних закладів. Обґрунтовано взаємозалежність розвитку креативного компонента особистісного утворення майбутніх фахівців економічного профілю зі створення креативного навчального середовища.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 103
/ PDF downloads: 106
Посилання
1. Абасов З. Подготовка к инновационной педагогической деятельности / З. Абасов // Педагогика. – 2002. – No 3. – С. 106–108.
2. Алексеева Л. Н. Рефлексия как средство творческого понимания : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. психол. наук: спец. 19.00.07 «Общая психология» / Л. Н. Алексеева. – М., 1988. – 24 с.
3. Виноградов А. Г. Проявление творческой интеллектуальной активности в связи с особенностями организации понятийного знания : автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. психол. наук: 13.00.07 «Общая психология» / Александр Геннадьевич Виноградов. – Киев, 1990. – 23 с.
4. Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте / Л. С. Выготский; А. Н. Драчев (ред.). – СПб. : Союз, 1997. – 96 с. ї
5. Высшее образование в ХХІ веке: подходы и практические меры: Рабочие доклады (5-9 октября 1998 г.). – Париж : ЮНЕСКО, 1998. – 90 с.
6. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття) // Науково-освітній потенціал нації: погляд у ХХІ століття / упоряд. Литвин В., Андрущенко В., Гуржій А. та ін. – К. : Навч. книга, 2004. – Кн. 3: Модернізація освіти. – К., 2004. – С. 243– 270.
7. Дружинин В. Н. Психология общих способностей / Владимир Николаевич Дружинин. – СПб. : Питер, 1999. – 368 с. [Серия «Мастера психологии»].
8. Європейська конвенція з прав людини / Рада Європи / Олександр Павличенко (відп. ред.) ; [пер. Є. М. Вишневського]. – К. : Українська правнича фундація, Б. р. – 38 с.
9. Ермолаева-Томина Л. Б. Опыт экспериментального изучения творческих способностей / Л. Б. Ермолаева-Томина // Вопросы психологии. – 1977. – No 4. – С. 74–84.
10. Марсель Г. Опыт конкретной философии / Г. Марсель ; пер. с фр. В. П. Большакова и В. П. Визгина ; общ. ред., послесл. и примеч. В. П. Визгина. – М. : Республика, 2004. – 224 с.
11. Педагогика : [учеб. пособ. для студ. пед. учеб. заведений] / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко, Е. Н. Шиянов. – М. : Школа-пресс, 1998. – 512 с.
12. Хайдеггер М. Бытие и время / М. Хайдеггер ; [пер. с нем. В. В. Бибихин]. – М. : Ad Marginem, 1997. – 452 с.
2. Алексеева Л. Н. Рефлексия как средство творческого понимания : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. психол. наук: спец. 19.00.07 «Общая психология» / Л. Н. Алексеева. – М., 1988. – 24 с.
3. Виноградов А. Г. Проявление творческой интеллектуальной активности в связи с особенностями организации понятийного знания : автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. психол. наук: 13.00.07 «Общая психология» / Александр Геннадьевич Виноградов. – Киев, 1990. – 23 с.
4. Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте / Л. С. Выготский; А. Н. Драчев (ред.). – СПб. : Союз, 1997. – 96 с. ї
5. Высшее образование в ХХІ веке: подходы и практические меры: Рабочие доклады (5-9 октября 1998 г.). – Париж : ЮНЕСКО, 1998. – 90 с.
6. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття) // Науково-освітній потенціал нації: погляд у ХХІ століття / упоряд. Литвин В., Андрущенко В., Гуржій А. та ін. – К. : Навч. книга, 2004. – Кн. 3: Модернізація освіти. – К., 2004. – С. 243– 270.
7. Дружинин В. Н. Психология общих способностей / Владимир Николаевич Дружинин. – СПб. : Питер, 1999. – 368 с. [Серия «Мастера психологии»].
8. Європейська конвенція з прав людини / Рада Європи / Олександр Павличенко (відп. ред.) ; [пер. Є. М. Вишневського]. – К. : Українська правнича фундація, Б. р. – 38 с.
9. Ермолаева-Томина Л. Б. Опыт экспериментального изучения творческих способностей / Л. Б. Ермолаева-Томина // Вопросы психологии. – 1977. – No 4. – С. 74–84.
10. Марсель Г. Опыт конкретной философии / Г. Марсель ; пер. с фр. В. П. Большакова и В. П. Визгина ; общ. ред., послесл. и примеч. В. П. Визгина. – М. : Республика, 2004. – 224 с.
11. Педагогика : [учеб. пособ. для студ. пед. учеб. заведений] / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко, Е. Н. Шиянов. – М. : Школа-пресс, 1998. – 512 с.
12. Хайдеггер М. Бытие и время / М. Хайдеггер ; [пер. с нем. В. В. Бибихин]. – М. : Ad Marginem, 1997. – 452 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Олару, Ю. Ю. (2012). Поняття "креативність" у системі підготовки майбутніх економістів в умовах ВНЗ. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 41–49. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3511
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Ю. Ю. Олару
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.