Рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3532Ключові слова:
рівні ефективності, організація навчальної діяльності, соціальні педагогиАнотація
Доброскок І. І. Рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів.
У статті розкрито рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів. Охарактеризовано групи навчальних елементів, рівні сформованості знань відповідно до характеристики діяльності майбутніх фахівців.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 95
/ PDF downloads: 88
Посилання
1. Беспалько В. П. Основы теории педагогических систем: проблемы и методы психолого-педагогического обеспечения технических обучающих систем / Владимир Павлович Беспалько. – Воронеж : Изд-во Воронеж. ун-та, 1977. – 304 с.
2. Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения / В. П. Беспалько. – М. : Высшая школа, 1995. – 335 с.
3. Гершунский Б. С. Педагогическая прогностика: методология, теория, практика / Борис Семенович Гершунский. – К. : Вища школа. – 1986. – 200 с.
4. Давыдов В. В. Развивающее обучение / Василий Васильевич Давыдов. – М. : Педагогика, 1989. – 237 с.
5. Доброскок І. І. Короткий термінологічний словник із соціальної педагогіки, соціальної роботи / [уклад. І. І. Доброскок та ін.]. – Переяслав- Хмельницький : СКД, 2007. – 144 с.
6. Збірник законодавчих та нормативних документів про освіту. – Вип. 1. – К., 1991. – 311 с.
7. Зорина Л. Я. Системность – качество знаний / Л. Я. Зорина. – М. : Знание, 1976. – 64 с.
8. Словарь-справочник по социальной работе / сост. Е. И. Холостова. – М. : Юристъ, 1997. – 424 с.
9. Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний / Н. Ф. Талызина. – М. : МГУ, 1984. – 324 с.
10. Холостова Е. И. Глоссарий социальной работы / Е. И. Холостова. – М. : Издательско-торговая корпорация «Дашков и К°», 2007. – 217 с.
11. Энциклопедия социальной работы : в 3 т. – Т. 3 / [пер. с англ.]. – М. : Центр общечеловеческих ценностей, 1994. – C. 25–31.
2. Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения / В. П. Беспалько. – М. : Высшая школа, 1995. – 335 с.
3. Гершунский Б. С. Педагогическая прогностика: методология, теория, практика / Борис Семенович Гершунский. – К. : Вища школа. – 1986. – 200 с.
4. Давыдов В. В. Развивающее обучение / Василий Васильевич Давыдов. – М. : Педагогика, 1989. – 237 с.
5. Доброскок І. І. Короткий термінологічний словник із соціальної педагогіки, соціальної роботи / [уклад. І. І. Доброскок та ін.]. – Переяслав- Хмельницький : СКД, 2007. – 144 с.
6. Збірник законодавчих та нормативних документів про освіту. – Вип. 1. – К., 1991. – 311 с.
7. Зорина Л. Я. Системность – качество знаний / Л. Я. Зорина. – М. : Знание, 1976. – 64 с.
8. Словарь-справочник по социальной работе / сост. Е. И. Холостова. – М. : Юристъ, 1997. – 424 с.
9. Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний / Н. Ф. Талызина. – М. : МГУ, 1984. – 324 с.
10. Холостова Е. И. Глоссарий социальной работы / Е. И. Холостова. – М. : Издательско-торговая корпорация «Дашков и К°», 2007. – 217 с.
11. Энциклопедия социальной работы : в 3 т. – Т. 3 / [пер. с англ.]. – М. : Центр общечеловеческих ценностей, 1994. – C. 25–31.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Доброскок, І. І. (2012). Рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 179–187. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3532
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 І. І. Доброскок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.