Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні

Автор(и)

  • В. В. Желанова ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3534

Ключові слова:

професійно значущі якості, готовність майбутнього вчителя до професійної діяльності, поліпарадигмальність, інтеграція наукових підходів, рефлексивна спрямованість, практична орієнтація освіти

Анотація

Желанова В. В. Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні .

У статті розкрито провідні напрями та тенденції дослідження проблеми фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ на сучасному етапі, що збігається із запровадженням провідних ідей Болонської конвенції у систему вищої освіти в Україні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 82

Біографія автора

В. В. Желанова, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

докторант, доцент

Посилання

1. Гусак П. М. Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх учителів початкових класів : дис. ... доктора пед. наук : спец. 13.00.01 / П. М. Гусак. – Луцьк, 1999. – 432 с.
2. Коваль Л. Професійна підготовка майбутніх учителів у контексті розвитку початкової освіти : [монографія] / Л. В. Коваль. – Донецьк : ЛАН-ДОН-ХХІ, 2012. – 343 с.
3. Пащенко Д. І. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів : [монографія] / Д. І. Пащенко. – К. : Науковий світ, 2005. – 370 с.
4. Сухомлинська О. В. Історико-педагогічний процес : нові підходи до загальних проблем / О. В. Сухомлинська. – К. : АПН., 2003. – 68 с.
5. Хомич Л. О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів : дис. ... доктора пед. наук : спец. 13.00.04 / Л. І. Хомич. – К., 1999. – 408 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Желанова, В. В. (2012). Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні. Educational Dimension, 35, 197–207. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3534

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти