Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3534Ключові слова:
професійно значущі якості, готовність майбутнього вчителя до професійної діяльності, поліпарадигмальність, інтеграція наукових підходів, рефлексивна спрямованість, практична орієнтація освітиАнотація
Желанова В. В. Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні .
У статті розкрито провідні напрями та тенденції дослідження проблеми фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ на сучасному етапі, що збігається із запровадженням провідних ідей Болонської конвенції у систему вищої освіти в Україні.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 101
/ PDF downloads: 82
Посилання
1. Гусак П. М. Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх учителів початкових класів : дис. ... доктора пед. наук : спец. 13.00.01 / П. М. Гусак. – Луцьк, 1999. – 432 с.
2. Коваль Л. Професійна підготовка майбутніх учителів у контексті розвитку початкової освіти : [монографія] / Л. В. Коваль. – Донецьк : ЛАН-ДОН-ХХІ, 2012. – 343 с.
3. Пащенко Д. І. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів : [монографія] / Д. І. Пащенко. – К. : Науковий світ, 2005. – 370 с.
4. Сухомлинська О. В. Історико-педагогічний процес : нові підходи до загальних проблем / О. В. Сухомлинська. – К. : АПН., 2003. – 68 с.
5. Хомич Л. О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів : дис. ... доктора пед. наук : спец. 13.00.04 / Л. І. Хомич. – К., 1999. – 408 с.
2. Коваль Л. Професійна підготовка майбутніх учителів у контексті розвитку початкової освіти : [монографія] / Л. В. Коваль. – Донецьк : ЛАН-ДОН-ХХІ, 2012. – 343 с.
3. Пащенко Д. І. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів : [монографія] / Д. І. Пащенко. – К. : Науковий світ, 2005. – 370 с.
4. Сухомлинська О. В. Історико-педагогічний процес : нові підходи до загальних проблем / О. В. Сухомлинська. – К. : АПН., 2003. – 68 с.
5. Хомич Л. О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів : дис. ... доктора пед. наук : спец. 13.00.04 / Л. І. Хомич. – К., 1999. – 408 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Желанова, В. В. (2012). Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні. Educational Dimension, 35, 197–207. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3534
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Желанова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.