Психолого-педагогічні основи визначення змісту і структури педагогічного тесту
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3543Ключові слова:
педагогічний тест, завдання в тестовій формі, тестове завдання, авдання відкритого типу, завдання закритого типуАнотація
Пєйчєва Л. Д. Психолого-педагогічні основи визначення змісту і структури педагогічного тесту.
Статтю присвячено узагальненню основних психолого-педагогічних підходів до визначення змісту і структури педагогічного тесту. Наведено класифікацію основних форм тестових завдань як структурної одиниці тесту. Розглянуто переваги та недоліки тестових завдань, а також формальні, статистичні й психолого-педагогічні вимоги щодо їх включення до складу педагогічного тесту.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 105
/ PDF downloads: 110
Посилання
1. Аванесов В. С. Композиция тестовых заданий : [учеб. книга] / Вадим Сергеевич Аванесов. – [3 изд., доп.]. – М. : Центр тестирования, 2002. – 240 с.
2. Аванесов В. С. Определение, предмет и основные функции педагогической диагностики / Вадим Сергеевич Аванесов // Педагогическая диагностика. – 2002. – No 1. – С. 32–46.
3. Аванесов В. С. Понятийный аппарат педагогической тестологии / Вадим Сергеевич Аванесов // Педагогическая диагностика. – 2002. – No2. – С. 34 – 46.
4. Майоров А. Н. Теория и практика создания тестов для системы образования. (Как выбирать, создавать и использовать тесты для целей образования) / Алексей Николаевич Майоров. – М. : Интеллект-центр, 2001. – 296 с.
5. Морська Л. І. Теоретико-методологічні основи розробки та застосування комп’ютерного педагогічного тесту : [монографія] / Лілія Іванівна Морська. – Тернопіль : Астон, 2006. – 160 с.
6. Педагогические тесты. Вопросы разработки и применения: пособие для преподавателей / B. C. Аванесов, T. С. Хохлова, Ю. А. Ступак, О. Е. Потап, В. Г. Чернявский, С. А. Плискановский.– Дніпропетровськ : Пороги, 2005. – 64 с.
7. Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов : [учеб. пособ.] / М. Б. Челышкова. – М. : Логос, 2002. – 432 с.
8. Чорна Н. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів методом тестування в педагогіці США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.01 / Наталія Володимирівна Чорна; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. – Житомир, 2005. – 20 с.
2. Аванесов В. С. Определение, предмет и основные функции педагогической диагностики / Вадим Сергеевич Аванесов // Педагогическая диагностика. – 2002. – No 1. – С. 32–46.
3. Аванесов В. С. Понятийный аппарат педагогической тестологии / Вадим Сергеевич Аванесов // Педагогическая диагностика. – 2002. – No2. – С. 34 – 46.
4. Майоров А. Н. Теория и практика создания тестов для системы образования. (Как выбирать, создавать и использовать тесты для целей образования) / Алексей Николаевич Майоров. – М. : Интеллект-центр, 2001. – 296 с.
5. Морська Л. І. Теоретико-методологічні основи розробки та застосування комп’ютерного педагогічного тесту : [монографія] / Лілія Іванівна Морська. – Тернопіль : Астон, 2006. – 160 с.
6. Педагогические тесты. Вопросы разработки и применения: пособие для преподавателей / B. C. Аванесов, T. С. Хохлова, Ю. А. Ступак, О. Е. Потап, В. Г. Чернявский, С. А. Плискановский.– Дніпропетровськ : Пороги, 2005. – 64 с.
7. Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов : [учеб. пособ.] / М. Б. Челышкова. – М. : Логос, 2002. – 432 с.
8. Чорна Н. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів методом тестування в педагогіці США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.01 / Наталія Володимирівна Чорна; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. – Житомир, 2005. – 20 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Пєйчєва, Л. Д. (2012). Психолого-педагогічні основи визначення змісту і структури педагогічного тесту. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 264–272. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3543
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. Д. Пєйчєва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.