До проблеми моделювання навчального процесу на основі інформаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3545Ключові слова:
процес навчання, комп’ютерно-орієнтоване навчальне середовище, інформаційні технології навчанняАнотація
Побережна Н. О. До проблеми моделювання навчального процесу на основі інформаційних технологій.
У статті розглянуто деякі аспекти моделювання навчального процесу на основі інформаційних технологій, представлено структуру навчально-методичного комплексу на основі інформаційних технологій.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 101
/ PDF downloads: 98
Посилання
1. Андреев А. А. Применение сети Интернет в учебном процессе / А. А. Андреев // Информатика и образование. – 2005. – No 9. – С. 2 – 7.
2. Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем / В. Ю. Биков, Ю. О. Жук // Проблеми та перспективи формування національної
гуманітарно-технічної еліти : [зб. наук. праць]. – 2003. – No1 (5). – С. 64 − 76.
3. Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях. / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – К. : Освіта України, 2006. – 390 с.
4. Кадемія М. Ю. Використання електронного навчально-методичного комплексу в навчальному процесi / М. Ю. Кадемія // Сучаснi iнформацiйнi технології та іноноваційні методики навчання у пiдготовцi фахiвцiв: методологія, теорія, досвід, проблеми : [зб. наук. пр.]. – Випуск 8 / редкол.: I. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вiнниця: ООО «Планер», 2005. – 547 с.
5. Співаковський О. В. Теоретико-методичні основи навчання вищої математики майбутніх вчителів математики з використанням інформаційних технологій : дис. ... д-ра пед. наук / О. В. Співаковський. – Київ, 2003. – 535 с.
2. Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем / В. Ю. Биков, Ю. О. Жук // Проблеми та перспективи формування національної
гуманітарно-технічної еліти : [зб. наук. праць]. – 2003. – No1 (5). – С. 64 − 76.
3. Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях. / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – К. : Освіта України, 2006. – 390 с.
4. Кадемія М. Ю. Використання електронного навчально-методичного комплексу в навчальному процесi / М. Ю. Кадемія // Сучаснi iнформацiйнi технології та іноноваційні методики навчання у пiдготовцi фахiвцiв: методологія, теорія, досвід, проблеми : [зб. наук. пр.]. – Випуск 8 / редкол.: I. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вiнниця: ООО «Планер», 2005. – 547 с.
5. Співаковський О. В. Теоретико-методичні основи навчання вищої математики майбутніх вчителів математики з використанням інформаційних технологій : дис. ... д-ра пед. наук / О. В. Співаковський. – Київ, 2003. – 535 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Побережна, Н. О. (2012). До проблеми моделювання навчального процесу на основі інформаційних технологій. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 278–284. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3545
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. О. Побережна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.