Культурологічні аспекти становлення народного музичного інструментарію в Україні

Автор(и)

  • Г. О. Білоненко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3554

Ключові слова:

інструментарій, культурологія, професійні музиканти

Анотація

Bilonenko H. O., Корольков Є. С. Культурологічні аспекти становлення народного музичного інструментарію в Україні.

У статті висвітлено культурологічні аспекти становлення та розвитку  народних музичних інструментів в Україні. Розкрито історичні особливості формування інструментально-виконавської культури народних та професійних музикантів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 76

Біографія автора

Г. О. Білоненко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

ст. викладач

Посилання

1. Баштан С. Школа гри на бандурі / С. Баштан, А. Омельченко. – К. : Музична Україна, 1989. – 136 с.
2. Бендерский Л. Киевская школа воспитания исполнителя на народных инструментах / Л. Бендерский. – Свердловск, 1992. – 192 с.
3. Давидов М. Київська академічна школа народно-інструментального мистецтва / М. Давидов. – К., 1998. – 224 с.
4. Имханицкий М. У истоков русской народной оркестровой культуры / М. Имханицкий. – М. : Музыка, 1987. – 190 с.
5. Лисенко М. Школа гри на чотириструнній домрі / М. Лисенко, Б. Міхєєв. – К., 1989. – 152 с.
6. Паньков О. Питання формування виконавської майстерності в процесі навчання грі на баяні / О. Паньков. – Кривий Ріг, 1995. – 376 с.
7. ЦДАЖР, ф. 166, оп. 2, с. 1568, л. 55.
8. ЦДАЖР, ф. 166, оп. 4, с. 613, л. 82-84.
9. ЦДАЖР, ф. 166, оп. 5, с. 1888, л. 4.
10. ЦДАЖР, ф. 318, оп. 1, с. 1394, л. 151.
11. ЦДАЖР, ф. 5116, оп. 12, с. 50, л. 4.
12. Архів Дніпропетровської області, ф. 4359, оп. 1, с. 137, л. 37.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Білоненко, Г. О. (2012). Культурологічні аспекти становлення народного музичного інструментарію в Україні. Educational Dimension, 35, 332–338. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3554

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек