Європейські тенденції в розвитку освіти дорослих
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3557Ключові слова:
порівняльні дослідження у сфері освіти дорослих, зміст освіти дорослих, специфіка освіти дорослихАнотація
Міщенко О. М. Європейські тенденції в розвитку освіти дорослих.
У статті охарактеризовано міжнародні тенденції розвитку освіти дорослих – на категоріальному, практичному, історико-педагогічному рівнях. Розкрито роль освіти дорослих у забезпеченні позитивних змін суспільного життя; наголошено на важливості проведення порівняльних досліджень у галузі освіти дорослих.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 99
/ PDF downloads: 131
Посилання
1. Гершунский Б. С. Образование как религия третього тысячелетия: гармония знания и веры / Б. С. Гершунский. – М. : Педагогическое общество России, 2001. – 128 с.
2. Ковальчук Л. О. Система освіти зарубіжних країн : [навч. посібн.] / Л. О. Ковальчук, О. Б. Ковальчук. – Львів : Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2003. – 136 с.
3. Матюшкина М. Д. Основные характеристики образования взрослых / М. Д. Матюшкина // Андрагогика : [материалы к глоссарию]. – Вып.1 / науч. ред. С. Г. Вершловского и др. – СПб. : СПбАППО, 2004.
4. Митина А. М. Дополнительное образование взрослых за рубежом: Концептуальное становление и развитие / А. М. Митина. – М. : Наука, 2004. – 304 с.
5. Митина А. М. Зарубежные исследования учебной мотивации взрослых / А. М. Митина // Вестник МГУ. – Сер.14. Психология. – 2004. – No 2. – С. 56–65.
6. Топоркова О. В. Дополнительное образование: тенденции развития во второй половине ХХ века в Великобрита нии / О. В. Топоркова, А. М. Митина // Новые образовательные системы и технологии обучения в вузе : [межвуз. сб. науч. тр.]. – Волгоград : Политехник, 2000. – Вып. 6. – Ч. 2. – С. 15–20.
7. Breaking New Ground: The Development of Adult and Workers' Education in North America, Syracuse University, 1990.
8. Caffarella R. S. Psychosocial development of women: A critical review of the literature / R. S. Caffarella, S. K. Olson // Adult Education Quarterly.– 1993. – No 43(3). – Р. 125–151.
2. Ковальчук Л. О. Система освіти зарубіжних країн : [навч. посібн.] / Л. О. Ковальчук, О. Б. Ковальчук. – Львів : Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2003. – 136 с.
3. Матюшкина М. Д. Основные характеристики образования взрослых / М. Д. Матюшкина // Андрагогика : [материалы к глоссарию]. – Вып.1 / науч. ред. С. Г. Вершловского и др. – СПб. : СПбАППО, 2004.
4. Митина А. М. Дополнительное образование взрослых за рубежом: Концептуальное становление и развитие / А. М. Митина. – М. : Наука, 2004. – 304 с.
5. Митина А. М. Зарубежные исследования учебной мотивации взрослых / А. М. Митина // Вестник МГУ. – Сер.14. Психология. – 2004. – No 2. – С. 56–65.
6. Топоркова О. В. Дополнительное образование: тенденции развития во второй половине ХХ века в Великобрита нии / О. В. Топоркова, А. М. Митина // Новые образовательные системы и технологии обучения в вузе : [межвуз. сб. науч. тр.]. – Волгоград : Политехник, 2000. – Вып. 6. – Ч. 2. – С. 15–20.
7. Breaking New Ground: The Development of Adult and Workers' Education in North America, Syracuse University, 1990.
8. Caffarella R. S. Psychosocial development of women: A critical review of the literature / R. S. Caffarella, S. K. Olson // Adult Education Quarterly.– 1993. – No 43(3). – Р. 125–151.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Міщенко, О. М. (2012). Європейські тенденції в розвитку освіти дорослих. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 347–356. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3557
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. М. Міщенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.