Професійно-педагогічна підготовка студентів університету в контексті суб'єктно-діяльнісного підходу

Автор(и)

  • С. О. Шехавцова ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3566

Ключові слова:

суб’єктно-діяльнісний підхід, професійно-педагогічна підготовка, суб’єктність студента університету

Анотація

Шеховцова С. О. Професійно-педагогічна підготовка студентів університету в контексті суб'єктно-діяльнісного підходу

У статті визначено концептуальні ідеї суб’єктно-діяльнісного підходу  щодо професійно-педагогічної підготовки студентів університету, а також розглянуто основні етапи та труднощі професійно-педагогічного становлення майбутніх учителів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 102

Біографія автора

С. О. Шехавцова, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

кандидат пед. наук, доцент, докторант

Посилання

1. Алипханова Ф. Н. Оптимизация педагогической деятельности как фактор эффективной профессиональной готовности будущего учителя / Ф. Н. Алипханова // Вестник Университета Российской академии образования. – 2010. – No 1 (49). – С. 145–149.
2. Гущина Т. И. Становление профессиональной субъектности будущих юристов на этапе ранней профессионализации / Т. И. Гущина, И. Г. Андреева // Психология в вузе. – 2010. – No 1. – С. 27–40.
3. Ольховая Т. А. Становление субъектности студента университета : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01. – Оренбург, 2007. – 437 с.
4. Решетова Т. Я. Теоретические основы исследования стилевых характеристик психической активности субъекта / Т. Я. Решетова // Вестник ун-та Российской академии образования. – 2010. – No 2. – С. 101–107.
5. Сластенин В. А. Сластенин : [монографія] / Виталий Александрович Сластенин. – М. : ИД «МАГИСТР-ПРЕСС», 2000. – 488 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Шехавцова, С. О. (2012). Професійно-педагогічна підготовка студентів університету в контексті суб’єктно-діяльнісного підходу. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 402–409. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3566

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про