Перспективи використання доповненої реальності для навчання іноземних студентів на підготовчих факультетах університетів України
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3661Ключові слова:
іноземні студенти, доповнена реальність, практично орієнтоване навчальне середовище, підготовка математикиАнотація
Зінонос Н.О., Віхрова О.В., Пікільняк А.В. Перспективи використання доповненої реальності для навчання іноземних студентів на підготовчих факультетах університетів України.
Метою дослідження є висвітлення потенціалу та перспективи використання доповненої реальності в математичній освіті для іноземних студентів на підготовчих кафедрах університетів. Завдання дослідження: визначити особливості віртуалізації навчання іноземних студентів на підготовчих кафедрах університетів, а також можливості використання технології доповненої реальності у навчанні математики. Об'єкт дослідження: практично орієнтоване освітнє середовище іноземних студентів на підготовчих кафедрах університетів. Предмет дослідження: віртуалізація навчання з доповненою реальністю математичної освіти іноземних студентів на підготовчих кафедрах університетів. Методи дослідження: теоретичний - аналіз наукової та методичної літератури; емпірико-дослідження, спостереження за навчальним процесом. Результати дослідження: на основі аналізу наукових публікацій описано поняття віртуалізації освіти та практично орієнтованого освітнього середовища іноземних студентів на підготовчих кафедрах закладів вищої освіти. Основні висновки та рекомендації: 1) у статті окреслені можливості та перспективи використання доповненої реальності в математичній освіті для іноземних студентів на підготовчих кафедрах університетів; 2) розгляд різних цілей мобільних додатків, які використовуються при вирішенні математичних задач, а також аналіз характеристик різних практичних досягнень використання доповненої реальності при математичній підготовці до іноземних студентів на підготовчих кафедрах університетів, планується присвятити окремій роботі.
Завантаження
Metrics
Посилання
Bykov, V., Shyshkina, M.: Emerging technologies for personnel training for IT industry in Ukraine. In: Proceedings of ICL2014 — 2014 International Conference on Interactive Collaborative Learning, Dubai, 03–06 December 2014, pp. 945–949. IEEE, Red Hook (2014). doi: 10.1109/ICL.2014.7017903 DOI: https://doi.org/10.1109/ICL.2014.7017903
Horshkova, H. A., Vikhrova, O. V.: Zastosuvannia resursu «Plickers» dlia otrymannia zvorotnoho zviazku na lektsiiakh z vyshchoi matematyky (Application of the resource “Plickers” for feedback on lectures on higher mathematics). New computer technology. 14, 110–111 (2016).
Kyslova, M. A., Semerikov, S. O., Slovak, K. I.: Rozvytok mobilnoho navchalnoho seredovyshcha yak problema teorii i metodyky vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v osviti (Development of mobile learning environment as a problem of the theory and methods of use of information and communication technologies in education). Information Technologies and Learning Tools. 42 (4), 1–19 (2014). DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v42i4.1104
Modlo, E. O., Echkalo, Yu. V., Semerikov, S. O., Tkachuk, V. V.: Vykorystannia tekhnolohii dopovnenoi realnosti u mobilno oriientovanomu seredovyshchi navchannia VNZ (Using technology of augmented reality in a mobile-based learning environment of the higher educational institution). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 11 (1), 93–100 (2017).
Nechypurenko, P. P., Semerikov, S. O.: VlabEmbed — the New Plugin Moodle for the Chemistry Education. In: Ermolayev, V., Bassiliades, N., Fill, H.-G., Yakovyna, V., Mayr, H. C., Kharchenko, V., Peschanenko,
V., Shyshkina, M., Nikitchenko, M., Spivakovsky, A. (eds.) ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer 2017, 13th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer (ICTERI, 2017), Kyiv, Ukraine, 15–18 May 2017. CEUR Workshop Proceedings (CEUR-WS.org), vol. 1844, pp. 319–326 (2017).
Salnyk, I. V.: Psykholoho-pedahohichni osnovy virtualizatsii protsesu navchannia fizyky v starshii shkoli (Psychological and pedagogical bases of the virtualization teaching physics in senior school). Pedagogical
process: theory and practice. 1, 92–99 (2014).
Semerikov, S. O., Striuk, M. I., Moiseienko, N. V.: Mobilne navchannia: istoryko-tekhnolohichnyi vymir (Mobile learning: historical and technological dimension). In: Konoval, O. A. (ed.) Teoriia i praktyka orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv (Theory and practice of organization of independent work of students of higher educational institutions), pp. 188–242. Knyzhkove vydavnytstvo Kyreievskoho, Kryvyi Rih (2012).
Vihrova, O., Zinonos, N.: Otsiniuvannia adaptyvnykh staniv studentiv-inozemtsiv na pochatku vyvchennia pryrodnycho-matematychnykh dystsyplin (The evaluation of foreign students’ adaptation at the beginning of learning science and mathematics). Visnyk Cherkaskoho universytetu: Pedahohichni nauky. 7, 51–56 (2016).
Vikhrova, O. V., Zynonos, N. O.: Metodychni osoblyvosti navchannia matematyky inshomovnykh studentiv na pidhotovchykh fakultetakh vitchyznianykh vuziv (Methodical specifics of teaching mathematics
to foreign students at the preparation departments of Ukrainian universities). Aktualni pytannia pryrodnycho-matematychnoi osvity. 1, 5–8 (2013).
Zhaldak, M. I.: Pedahohichnyi potentsial kompiuterno-oriientovanykh system navchannia matematyky (Pedagogical potential of computer-oriented systems of teaching mathematics). Kompiuterno-oriientovani
systemy navchannia. 7, 3–16 (2003).
Zinonos, N. O.: Vykorystannia modeli adaptatsii studentiv dlia navchannia inozemnykh studentiv u VNZ Ukrainy (Using of the students’ adaptation model for teaching foreign students). New computer technology. 15, 42–46 (2017).
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Наталя Зінонос, Олена Віхрова, Андрій Пікільняк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.