Використання технологічного інструменту Web 2.0 - навчального блогу у системі викладання іноземної мови

Автор(и)

  • Альона Приходько Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • Оксана Резван Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Наталія Волкова Університет імені Альфреда Нобеля (Дніпро)
  • Станіслав Толмачов Криворізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v52i0.3779

Ключові слова:

інструменти, технологія Web 2.0, оптимізація, навчання, іноземна мова, навчальний блог, комунікативна компетентність, комунікативні та технологічні навички, навчальна блогосфера

Анотація

У цьому документі обговорюється використання засобу технології Web 2.0 - навчального блогу - у системі викладання іноземних мов для підвищення ефективності викладання і оптимізації роботи студентів. Автори описують зміст, характеристики та дидактичні властивості навчального блогу як альтернативного чи допоміжного освітнього середовища, визначити його методичні цілі та перелічити ряд переваг цього підходу порівняно зі звичайною моделлю навчання. Ефективність вищезгаданого інструменту технологій Web 2.0 підтверджено експериментом, який показав, що навчальний блог, інтегрований у систему викладання іноземної мови, сприяв оптимізації процесу викладання та навчання, розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів і тим самим дозволило їм набути не лише комунікативних, але й технологічних навичок.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 392 / PDF downloads: 150

Посилання

Azhel, Iu. P.: Ispolzovanie tekhnologii VEB 2.0 v prepodavanii inostrannykh iazykov (Use of web 2.0 technologies in the teaching of foreign languages). Molodoi uchenyi 6 (41), 369–371 (2012).

Bach, L. K.: INTERNET DIARIES: School discipline questioned. Las Vegas Review-Journal. https://web.archive.org/web/20040213094311/http://www.reviewjournal.com/lvrj_home/2003/Nov-10-Mon-2003/news/22546246.html (2003).

Bloch, J., Crosby, C.: Blogging and Academic Writing Development. In: Zhang, F., Barber, B. (eds.) Handbook of Research on Computer-Enhanced Language Acquisition and Learning, pp. 36–47. IGI Global, Hershey (2008s). DOI: https://doi.org/10.4018/978-1-59904-895-6.ch003

Blood, R.: The Weblog Handbook: Practical Advice on Creating and Maintaining Your Blog. Perseus Publishing, Cambridge (2002).

Campbell, A. P.: Weblogs for use with ESL classes. The Internet TESL Journal 9 (2). http://iteslj.org/Techniques/Campbell-Weblogs.html (2003).

Chorna, O. V., Hamaniuk, V. A., Uchitel, A. D.: Use of YouTube on lessons of practical course of German language as the first and second language at the pedagogical university. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 294–307. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper19.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.

Ermolayev, V., Mallet, F., Yakovyna, V., Kharchenko, V., Kobets, V., Korni lowicz, A., Kravtsov, H., Nikitchenko, M., Semerikov, S., Spivakovsky, A.: Preface. In: Ermolayev, V., Mallet, F., Yakovyna, V., Kharchenko, V., Kobets, V., Korni lowicz, A., Kravtsov, H., Nikitchenko, M., Semerikov, S., Spivakovsky, A. (eds.) Proceedings of the 15th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer (ICTERI, 2019), Kherson, Ukraine, June 12–15 2019, vol. II: Workshops. CEUR Workshop Proceedings 2393. http://ceur-ws.org/Vol-2393/preface.pdf (2019). Accessed 30 Jun 2019.

Filatova, A. V.: Optimizatciia prepodavaniia inostrannykh iazykov posredstvom blog-tekhnologii (dlia studentov iazykovykh spetcialnostei vuzov) (Optimization of teaching foreign languages through blogging technologies (for students of language specialties of universities)). Dissertation, Moscow State University named after M. V. Lomonosov (2009).

Ivanchenko, D. A.: Perspektivy primeneniia blog-tekhnologii v Internet-obuchenii (Prospects for the use of blog technologies in Internet learning). Informatika i obrazovanie 2, 120–122 (2007).

Kolgatin, O. H., Kolgatina, L. S., Ponomareva, N. S., Shmeltser, E. O.: Systematicity of students’ independent work in cloud learning environment. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 6 th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 184–196. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper11.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.

Kostina, I. N.: Pedagogicheskie blogi (Pedagogical blogs). In: Ispolzovanie Internet-tekhnologii v sovremennom obrazovatelnom protcesse, vol. 3, pp. 10–20. Regionalnyi tcentr otcenki kachestva obrazovaniia i informatcionnykh tekhnologii, Sankt-Peterburg (2010).

Lavrentieva, O. O., Rybalko, L. M., Tsys, O. O., Uchitel, A. D.: Theoretical and methodical aspects of the organization of students’ independent study activities together with the use of ICT and tools. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 102–125. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper06.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.

Lee, S., Berry, M.: Effective e-learning through collaboration. In: Freedman, T. (ed.) Coming of age: An introduction to the new World Wide Web, pp. 19–24. Terry Freedman Ltd, Ilford (2006).

Lowe, C., Williams, T.: Moving to the Public: Weblogs in the Writing Classroom. University of Minnesota Digital Conservancy. http://hdl.handle.net/11299/172819 (2004).

Macdonald, D., Isaacs, G.: Developing a Professional Identity through Problem-Based Learning. Teaching Education 12 (3), 315–333 (2001). doi: 10.1080/10476210120096579 DOI: https://doi.org/10.1080/10476210120096579

Markova, O. M., Semerikov, S. O., Striuk, A. M., Shalatska, H. M., Nechypurenko, P. P., Tron, V. V.: Implementation of cloud service models in training of future information technology specialists. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 499–515. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper34.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.

Pavlenko, O. O., Bondar, O. Ye., Bae, G. Y., Choi, Kw., Tymchenko-Mikhailidi, N. S., Kassim, D. A.: The enhancement of a foreign language competence: free online resources, mobile apps, and other opportunities. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 279–293. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper18.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.

Raitckaia, L. K.: Didakticheskie i psikhologicheskie osnovy primeneniia tekhnologii Veb 2.0 v vysshem professionalnom obrazovanii (Didactic and psychological fundamentals of Web 2.0 technology application in higher vocational education). MGOU, Moscow (2011).

Richardson, W.: New Jersey High School Learns the ABCs of Blogging: Weblogs Can Create Online Forums for Classroom Discussion, and Build Student Skills. T H E Journal (Technological Horizons In Education) 32 (11). https://www.questia.com/library/journal/1G1-133606245/new-jersey-high-school-learns-the-abcs-of-blogging (2005).

Robot Wisdom WebLog for December 1997. https://web.archive.org/web/19990909033115/http://www.robotwisdom.com/log1997m12.html

Semerikov, S. O., Shyshkina, M. P.: Preface. In: Semerikov, S. O., Shyshkina, M. P. (eds.) Proceedings of the 5th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2017), Kryvyi Rih, Ukraine, April 28, 2017. CEUR Workshop Proceedings 2168. http://ceur-ws.org/Vol-2168/preface.pdf (2018). Accessed 21 Nov 2018.

Sysoev, P. V., Evstigneev, M. N.: Tekhnologii Veb 2.0: sotcialnyi servis blogov v obuchenii inostrannomu iazyku (Web 2.0 technologies: a social blogging service for foreign language teaching). Inostrannye iazyki v shkole 4, 12–18 (2009).

Titova, S. V.: Integratciia sotcialnykh setei i servisov Interneta 2.0 v protcess prepodavaniia inostrannykh iazykov: neobkhodimost ili blazh? (Integration of social networks and Internet services 2.0 in the process of teaching foreign languages: need or whim?). Vestnik Moskovskogo universiteta. Seriia 19. Lingvistika i mezhkulturnaia kommunikatciia 3 (2008).

Downloads

Опубліковано

19-12-2019

Як цитувати

Приходько, А., Резван, О., Волкова, Н., & Толмачов, С. (2019). Використання технологічного інструменту Web 2.0 - навчального блогу у системі викладання іноземної мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 52, 105–117. https://doi.org/10.31812/pedag.v52i0.3779

Номер

Розділ

Статті