Збагачення змісту позааудиторної роботи у ВНЗ ідеями інтерактивного навчання

Автор(и)

  • Л. Є. Бєкірова РВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет" м. Сімферополь

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4475

Ключові слова:

готовність до застосування інтерактивних технологій навчання, інтерактивні технології, зміст позааудиторної роботи у ВНЗ

Анотація

У статті автор розкриває проблему формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання та збагачення позааудиторної роботи у ВНЗ ідеями інтерактивного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 70 / PDF downloads: 44

Біографія автора

Л. Є. Бєкірова, РВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет" м. Сімферополь

кандидат пед. наук, викладач

Посилання

1. Андрущенко В. П. Інтелектуальний потенціал нації та його розвиток засобами освіти / В. П. Андрущенко / Соціокультурні чинники розвитку інтелектуального потенціалу українського суспільства і молоді: Наук. пр. та матеріали конф. — К., 2001. — Вип. 1. — С. 52-55.
2. Асмолов А. Г. Личность как предмет психологического исследования / А. Г. Асмолов. — М. : Изд-во МГУ, 1984. — 104 с.
3. Єльникова О. В. Управління впровадженняи інтерактивних освітніх технологій в навчальний процес загальноосвітнього навчального закладу: дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Єльникова — К., 2005. — 245 с.
4. Линенко А. Ф. Теорія і практика формування готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / А. Ф. Линенко — К., 1996. — 44 с.
5. Паламарчук В. Ф. Від творчості особистості — до нових технологій навчання // Директор школи. — 2001. — № 9 (153). — Березень.

Downloads

Опубліковано

20-10-2021

Як цитувати

Бєкірова, Л. Є. (2021). Збагачення змісту позааудиторної роботи у ВНЗ ідеями інтерактивного навчання. Educational Dimension, 32, 53–60. https://doi.org/10.31812/educdim.4475

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи