Дистанційне навчання в роботі секції математики Малої академії наук України

Автор(и)

  • Ю. В. Вассалатій Кіровоградський державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4480

Ключові слова:

позашкільна освіта, Мала академія наук, дистанційне навчання

Анотація

У статті порушується питання організації та функціонування дистанційного курсу для слухачів секції математики Малої академії наук. Розглядається структура курсу та його цілі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 79

Біографія автора

Ю. В. Вассалатій, Кіровоградський державний педагогічний університет

викладач

Посилання

1. Історія МАН [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.man.gov.ua/index.php
2. Становлення та розвиток Кіровоградської Малої академії наук учнівської молоді [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://portal.prolisok.org/history_man.html
3. Дистанційний курс "Математика" (МАН) / Ю. В. Вассалатій // [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://dl.kspu.kr.ua/cource/viev.php?id=31
4. Пихтар М. П. Розвиток математичних та дослідницьких учнів у рамках Малої академії наук / М. П. Пихтар / Математика в школі. — 2009. — № 10. — С. 24-28.

Downloads

Опубліковано

20-10-2021

Як цитувати

Вассалатій, Ю. В. (2021). Дистанційне навчання в роботі секції математики Малої академії наук України. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 81–86. https://doi.org/10.31812/educdim.4480

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи