Вільне програмне забезпечення як важливий фактор підвищення якості педагогічної освітив контексті євроінтеграційних процесів

Автор(и)

  • В. О. Жулаєва Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4486

Ключові слова:

якість викладання, інформаційні технології, вільне програмне забезпечення

Анотація

У статті розглядається проблема підвищення якості викладання вчителями курсу основи інформаційних технологій у закладах освіти в контексті євроінтеграційних процесів, зокрема досвіду використання вільного програмного забезпечення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 47

Біографія автора

В. О. Жулаєва, Криворізький державний педагогічний університет

викладач

Посилання

1. Аллен Дэвид и др. Переход с Windows на Linux: Пер. с англ. — М. : Издатесьский-торговый дом "Русская Редакция"; СПб. : "БХВ — Петербург", 2005. — С. 20-37.
2. 100 % самоучитель. Linux / Дж. Валади : [пер. с англ. А. А. Климов и др.]. — М. : Технолоджи — 3000, 2006 — С. 22-32.
3. Колисниченко Д. В., Ален Питер В. Linux: полное рукодовство. — СПб : Наука и Техника, 2006. — С. 59-61.
4. М. С. Емельченков. "Введение в Linux". Информатика и образование № 7 — 2006 С. 22-27.
5. В. Ю. Габрусєв."Операційна система Linux". Комп'ютер у школі та сім'ї № 4 — 2000 С. 22-27
6. Д. Дж. Баррет. Linux: основные команды. Карманный справочник / Пер. с англ. — М. : КУДИЦ-ОБРАЗ, 2005. — С. 5-6.
7. Фленов М. Е. Linux глазами хакера. — Спб. : БЗВ-Петербург, 2005. — С. 35-43.
8. Европа говорит "нет" патентам ПО // Linux Format № 70 сентябрь 2005 г. С. 6
9. Системы с открытым кодом будут опробованы в школах // Linux Forma № 72 ноябрь 2005 г. С. 5
10. Turbolinux Fuji // Linux Format № 83 сентябрь 2006 г. С. 10

Downloads

Опубліковано

20-10-2021

Як цитувати

Жулаєва, В. О. (2021). Вільне програмне забезпечення як важливий фактор підвищення якості педагогічної освітив контексті євроінтеграційних процесів. Educational Dimension, 32, 107–112. https://doi.org/10.31812/educdim.4486

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи