Педагогічні умови розвитку та саморозвитку студентів у процесі професійної підготовки у ВНЗ

Автор(и)

  • І. Ю. Серьогіна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4496

Ключові слова:

здатність студента до розвитку та саморозвитку, особистісний, діяльнісний, діалогічний підходи у процесі навчання

Анотація

У статті визначено педагогічні умови формування у студентів ВНЗ здатності до розвитку та саморозвитку у процесі їхньої професійної підготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 43

Біографія автора

І. Ю. Серьогіна, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Зимняя И. А. Педагогическая психология : Учебник для вузов. — М. : Логос, 1999. — 384 с.
2. Кондрашова Л. В. Формуючий потенціал навчання // Радянська школа. — 2005. — № 8. — С. 13-14.
3. Лозова В. І. Стратегічні питання сучасної дидактики // Розвиток педагогічної і психологічної науки в Україні. — Харків : ОВС. — 2002. — С. 96-97.
4. Маркова А. К., Матис Т. А., Орлов А. Б. Формирование мотивации учения : Кн. для учителя. — М. : Просвещение, 1990. — 192 с.
5. Философский словарь / Под. Ред. И. Т. Фролова. — М. : Политиздат, 1991. — 715 с.

Downloads

Опубліковано

22-10-2021

Як цитувати

Серьогіна, І. Ю. (2021). Педагогічні умови розвитку та саморозвитку студентів у процесі професійної підготовки у ВНЗ. Educational Dimension, 32, 151–157. https://doi.org/10.31812/educdim.4496

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної