Професійна компетентність майбутнього фахівця: психолого-педагогічний аспект

Автор(и)

  • Л. В. Саприкіна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4500

Ключові слова:

професійна компетентність, психологічний підхід, педагогічний підхід, студенти, фахова підготовка

Анотація

У статті здійснено аналіз основних підходів у формуванні проблеми професійної компетентності студентів; проаналізовано педагогічний і психологічний підходи до розвєязання цієї проблеми; виокремлено складові професійної компетентності студента.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 38

Біографія автора

Л. В. Саприкіна, Криворізький державний педагогічний університет

аспірант

Посилання

1. Ананьев Б. Г. Педагогические приложения современной психологии / Б. Г. Ананьев // Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии / под. Ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. М., 1981.
2. Дружилов С. А. Профессиональная компетентность и профессионализм педагога: психологический подход / С. А. Дружилов // Сибирь. Философия. Образование: научно-публицистический альманах. — Новокузнецк, 2005. — Вып. 8. — С. 26-44.
3. Козырева О. А. Феноменология профессиональной компонентности учителя // Education Technology & Society. — 2008. — № 11 (2). — Режип доступу до журн. : htpp://ifets.ieee.org/russian/depository/vii_i2/html/3.thm
4. Малютина М. В. Студенчество как объект педагогического исследования / М. В. Малютина // Вестник Оренбургского университета — 2002. — № 5. — С. 51-53.
5. Маркова А. К. Психология профессионализма / Аєлита Капитоновна Маркова. — М. : Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. — 312 с.
6. Руденко Т. Б., Каткова Л. В. К вопросу о профессиональной компетентности личности учителя // Наука, образование, общество — 2006. — № 8. — Режим доступа до журн.: http://journal.sakhgu.ru/work.php?id=47.

Downloads

Опубліковано

02-10-2021

Як цитувати

Саприкіна, Л. В. (2021). Професійна компетентність майбутнього фахівця: психолого-педагогічний аспект. Educational Dimension, 32, 167–172. https://doi.org/10.31812/educdim.4500

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної