Методологічне обґрунтування навчання математики студентів ВТНЗ на засадах діяльнісного підходу

Автор(и)

  • О. Г. Євсеєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4574

Ключові слова:

поняття «навчання», навчання математики в технічному університеті, навчання на засадах діяльнісного підходу

Анотація

В статті проаналізовані різні підходи до визначення поняття «навчання». Надано методологічне обґрунтування навчання математики у технічному університеті на засадах діяльнісного підходу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 104

Біографія автора

О. Г. Євсеєва

канд. фіз.-мат. наук, доцент, Донецький національний технічний університет

Посилання

1. Атанов Г. О. Теорія діяльнісного навчання / Г. О. Атанов. – К.: Кондор, 2007. – 235 с.
2. Бадимаєв Б. Ц. Психология и методика ускоренного обучения / Б. Ц. Бадмаев. – М.: Владос, 1998.
3. Болюбаш Я. Я., Левківський К. М., Степко М. Ф., Сурніков Ю. В. Медернізація вищої освіти України і Болонський процес // Освіта України, 2004. - №60-61.
4. Гальперин П. Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий // Исследования мышления в советской психологии / Отв. ред. Е. В. Шорохова. М., 1966. – С. 236-277.
5. Годфруа Ж. Что такое психология: В 2 т.: Пер. с франц. – М.: Мир, 1992. – Т. 1. – 496 с.
6. Давыдов В. В., Маркова А. К. Формирование учебной деятельности школьников / В. В. Давыдов, А. К. Маркова. – М.: Просвещение, 1982.
7. Дидактика современной школы: Пособие для учителей / Б. С. Кобзарь, Г. Ф. Кумарина, Ю. А. Касый и др.. / Под ред.. В. А. Онищука. – К.: Рад. шк.., 1987. – 351 с.
8. Дидактика средней школ: Некоторые проблемы соврем. дидактики. Учеб. пособие для слушателей ФПК директоров общеобразоват. школ и в качестве учеб. пособия по спецкурсу для студентов пед.. ин-тов / Под ред.. М. Н. Скаткина. – М.: Просвещение, 1982. – 319 с.
9. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекцій / Т. А. Ильина – М.: Просвещение, 1969. – 572 с.
10. Ительсон Л. Б. Проблемы современной психологи учения / Л. Б. Ительсон. – М.: Знание, 1970. – Вып. 1: Сущность и виды научения. Современные технологи научения. – 63 с.
11. Леонтьев А. Н. Обучение как проблема психологи // Вопросы психологи. – 1957. – № 1. – С. 17-26.
12. Машбиц Е. И. Психологические основы управления учебной деятельностью / Е. И. Машбиц. – К.: Вища школа, 1987.
13. Педагогика / Под ред.. Б. П. Есипова. – М., 1967. – 422 с.
14. Педагогика: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов / Ю. К. Бабанський, В. А. Сластение, Н. А. Сорокин и др.. / Под ред.. Ю. К. Бабанского. – М.: Просвещение, 1988. – 479 с.
15. Растригин Л. А. Обучение как управление знаннями ученика / Л. А. Оастригин // Конференция «Восток-Запад» по новым информационным технологиям в образовании: Тез. докл. – М., 1992. – С. 58.
16. Решетова З. А. Процесс усвоения как деятельность / З. А. Решетова // Современные проблемы дидактики высшей школы: Сб. избр. трудов Междунар. конф. – Донецк: Изд-во ДонГУ, 1997. – С. 3-12.
17. Талызина Н. Ф. Педагогическая психология / Н. Ф. Талызина. – М: Академия, 1999.
18. Харламов И. Ф. Педагогика: Учебное пособие / И. Ф. Харламов. – М.: Высш. шк., 1990.
19. Эльконин Д. Б. Избранные психологические труды / Д. Б. Эльконин – М.: Педагогика, 1989.

Downloads

Опубліковано

28-01-2011

Як цитувати

Євсеєва, О. Г. (2011). Методологічне обґрунтування навчання математики студентів ВТНЗ на засадах діяльнісного підходу. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 242–249. https://doi.org/10.31812/educdim.4574

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної