Формування інформаційної культури майбутніх фахівців: стратегічні орієнтири сучасної освітньої парадигми

Автор(и)

  • Н. В. Волкова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4576

Ключові слова:

культура, інформаційна культура, інформатизація суспільства

Анотація

У статті порушується питання про необхідність формування інформаційної культури сучасної молодої освіченої людини. Наголошується на визначальній ролі високого рівня інформаційної культури, що стимулює процес вдосконалення навчально-виховного процесу; забезпечує доступність та ефективність освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 196

Біографія автора

Н. В. Волкова, Криворізький державний педагогічний університет

канд. пед. наук, доцент

Посилання

1. Ничкало Н. Г. Державній політиці в галузі професійної освіти – наукове обґрунтування / Н. Г. Ничкало // Вісник АПН Україні, 1993. - № 1. – С. 52-53.
2. Ромашина О. Я. Формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю: автор. дис. на здобуття наук. ступеня канд.. пед.. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / О. Я. Ромашина. – Тернопіль, 2007. – 27 с.
3. Сидоренко В. К. Сучасний педагогічний тезаурус інформаційної культури. Інноваційні технології в професійній підготовці вчителя трудового навчання: проблеми теорії і практики / В. К. Сидоренко // Зб. наук. праць. – Полтава, ПДПУ, 2007. – [Вип. 2]. – С. 5-10.
4. Уваров А. Ю. Новые информационные технологии и реформа образования / А. Ю. Уваров // Информатика и образование. – 1994. - № 3. – С. 18-22.
5. Угрин Л. Я. Формування інформаційної культури та розвиток громадянської освіти: (сесія третя) [Електронний ресурс] / Internet . – 2004. - № 12. – Назва з титул. екрану.

Downloads

Опубліковано

20-01-2022

Як цитувати

Волкова, Н. В. (2022). Формування інформаційної культури майбутніх фахівців: стратегічні орієнтири сучасної освітньої парадигми. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 255–257. https://doi.org/10.31812/educdim.4576

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної