Зміст когнітивно-творчої компетенції майбутніх гуманітаріїв

Автор(и)

  • Т. М. Мішеніна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4577

Ключові слова:

компетенція, гуманітарна освіта, творчість

Анотація

У статті розкрито питання ефективного формування когнітивно-творчої компетенції майбутніх гуманітаріїв. Обґрунтовано змістові компоненти компетенції у процесі організації навчальної діяльності майбутніх фахівців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 101

Біографія автора

Т. М. Мішеніна, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

1. Аверин Н. А. Как научить учиться / Н. А. Аверин, Е. С. Львов. – К.: О-во «Знание» УССР, 1988. – 48 с.
2. Айсина Г. Х. Роль профессиональной напрваленности в общей структуре вузовской підготовки студентов / Г. Х. Айсина // Психология студента как субъекта учебной деятельности. – М.: Высш. шк.., 1989. – С. 32-70.
3. Активные методы и формы обучения: Методические рекомендации и материалы для преподавателей общественных наук / Мин-во нар. образования БССР, Бел. гос. ун-т им. В. И. Ленина. – Мн:, 1989. – 73 с.
4. Андреев А. Знания или компетенція? / А. Андреев // Высшее образование в России: научно-педагогический журнал. – 2005. - № 2. – С. 3-12.
5. Бабанский Ю. К. Выбор методов обучения в стредней школе / Ю. К. Бабанский. – М.: Педагогика, 1990. – С. 7-13.
6. Гальперин П. Я. Зависимость обучения от типа ориентировочной деятельности / П. Я. Гальперин, Н. Ф. Талызина. – М., 1968. – 238 с.
7. Козаков В. А. Самостійна робота студентів як дидактична проблема / В. А. Козаков. – К.: НОК ВО, 1990. – 47 с.
8. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи. Бібліотека з освітньої політики: монографія / під. заг. ред.. О. В. Овчарук. – К.: «К.І.С.», 2004. – 112 с.
9. Краевский В. В. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах / В. В. Краевский, А. В. Хуторской // Педагогика. – 2003. - № 3. – С. 150-154.
10. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. – М., 1975. – 326 с.
11. Петров А. В. Самостоятельная познавательная деятельность в системе развивающегося обучения // Наука, культура, образование / А. В. Петров. – 2001. - № 8/9. – С. 150-154.
12. Платонов К. К. Психология: учеб. пособие / К. К. Платонов, Г. Г. Голубев. – М.: Высш. шк.., 1977. – 298 с.
13. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи / С. Л. Рубинштейн. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 298 с.
14. Селевко Г. К. Педагогические компетенции и компетентность / Г. К. Селевко // Сельская школа. – 2004. - № 3. – С. 29-32.
15. Талызина Н. Ф. Пути разработки профиля специалиста / Н. Ф. Талызина. – Саратов: СГУ, 1987. – 173 с.

Downloads

Опубліковано

20-01-2022

Як цитувати

Мішеніна, Т. М. (2022). Зміст когнітивно-творчої компетенції майбутніх гуманітаріїв. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 258–265. https://doi.org/10.31812/educdim.4577

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають