Розвиток варіативності мислення майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення психологічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4598Ключові слова:
психологія, творче мислення, професійна підготовка, креативність, варіативність мисленняАнотація
У даній статті автором розглядається розвиток варіативного мислення майбутніх інженерів-педагогів. Підкреслюється особливо важливість проблеми в умовах інформатизації і комп’ютеризації суспільства.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 102
Посилання
1. Айзенк Г. Ю. Интеллект: новый взгляд / Г. Ю. Айзенк : пер. с англ. // Вопросы психологии. – 1995. - № 1. – С. 111-132.
2. Возрастная и педагогическая психология / под.. ред. М. В. Гамезо, М. В. Матюшинкой, Т. Е. Михальчик. – М. : Просвещение. – 1984. – 256 с.
3. Дункер К. Структура и динамика процессов решения задач (о процессах решения практических проблем) : хрестом ат. по общей психол. Психология мышленыя / К. Дункер; под.. ред.\ Ю. Б. Гиппенрейтер, В. В. Петухова. – М. : Изд-во МГУ, 1981. – С. 258-268.
4. Льюн Джон. Психология и педагогіка мышления / Дж. Дьюн ; пер. с англ.. Н. М. Никольськой. – М. : Лабиринт, 1999. – 190 с.
5. Иванченко О. П. К проблеме вариантивного мышления / О. П. Иванченко. – Оренбург : Издательство ОГУ, 2005. – 36 с.
2. Возрастная и педагогическая психология / под.. ред. М. В. Гамезо, М. В. Матюшинкой, Т. Е. Михальчик. – М. : Просвещение. – 1984. – 256 с.
3. Дункер К. Структура и динамика процессов решения задач (о процессах решения практических проблем) : хрестом ат. по общей психол. Психология мышленыя / К. Дункер; под.. ред.\ Ю. Б. Гиппенрейтер, В. В. Петухова. – М. : Изд-во МГУ, 1981. – С. 258-268.
4. Льюн Джон. Психология и педагогіка мышления / Дж. Дьюн ; пер. с англ.. Н. М. Никольськой. – М. : Лабиринт, 1999. – 190 с.
5. Иванченко О. П. К проблеме вариантивного мышления / О. П. Иванченко. – Оренбург : Издательство ОГУ, 2005. – 36 с.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Кудусова, Э. Н. (2011). Розвиток варіативності мислення майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення психологічних дисциплін. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 361–368. https://doi.org/10.31812/educdim.4598
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Э. Н. Кудусова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.