Необхідність забезпечення емоційності та інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в умовах сучасної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4602Ключові слова:
інтелект, емоції, комп’ютерні технології в музиціАнотація
У публікації розглядаються окремі питання гармонізації інтелектуальної та емоційної складових підготовки майбутніх учителів музики до професійної діяльності в умовах розвитку сучасної освіти, зіставляються характеристики моделей інтелекту, визначаються можливі шляхи застосування педагогічної технологій з урахуванням емоційних факторів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 76
/ PDF downloads: 98
Посилання
1. Рожина Л. Н. Эмоции и воспитание / Л. Н. Рожина. – Минск : Вышэйшая школа, 1999. – 272 с.
2. Рубинштейн Л. С. Основы общей психологии: В 2 т. / Сергей Леонидович Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1989. – Т. 2. – 485 с.
3. Spearman C. The abilities of man. N. Y. 1927.
4. uk.wikipedia.org
2. Рубинштейн Л. С. Основы общей психологии: В 2 т. / Сергей Леонидович Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1989. – Т. 2. – 485 с.
3. Spearman C. The abilities of man. N. Y. 1927.
4. uk.wikipedia.org
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Варнавська, Л. І. (2011). Необхідність забезпечення емоційності та інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в умовах сучасної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 384–388. https://doi.org/10.31812/educdim.4602
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Л. І. Варнавська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.