Необхідність забезпечення емоційності та інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в умовах сучасної освіти

Автор(и)

  • Л. І. Варнавська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4602

Ключові слова:

інтелект, емоції, комп’ютерні технології в музиці

Анотація

У публікації розглядаються окремі питання гармонізації інтелектуальної та емоційної складових підготовки майбутніх учителів музики до професійної діяльності в умовах розвитку сучасної освіти, зіставляються характеристики моделей інтелекту, визначаються можливі шляхи застосування педагогічної технологій з урахуванням емоційних факторів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 98

Біографія автора

Л. І. Варнавська, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук

Посилання

1. Рожина Л. Н. Эмоции и воспитание / Л. Н. Рожина. – Минск : Вышэйшая школа, 1999. – 272 с.
2. Рубинштейн Л. С. Основы общей психологии: В 2 т. / Сергей Леонидович Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1989. – Т. 2. – 485 с.
3. Spearman C. The abilities of man. N. Y. 1927.
4. uk.wikipedia.org

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Варнавська, Л. І. (2011). Необхідність забезпечення емоційності та інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в умовах сучасної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 384–388. https://doi.org/10.31812/educdim.4602

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе