Інтерактивний урок як основний елемент системи формування правової вихованості дітей з вадами інтелектуального розвитку

Автор(и)

  • О. О. Ляшенко РВНЗ «Кримський інженерно-педагогічний університет», м. Сімферополь

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4625

Ключові слова:

право, правове виховання, розумово відсталі учні, інтерактивний урок

Анотація

В статті запропоновані нові для допоміжної школи форми організації уроку з основ правових знань.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 56 / PDF downloads: 52

Біографія автора

О. О. Ляшенко, РВНЗ «Кримський інженерно-педагогічний університет», м. Сімферополь

кандидат пед. наук, викладач

Посилання

1. Дульнев Г. М. Учебно-воспитательная работа во вспомогательной школе / Г. М. Дульнев // Тр. второй науч. сессии по дефектологии. – М., 1981. – С. 122-128.
2. Кузьменко Л. В. Правова вихованысть як компонент соцыальноъ зрылосты старшокласникыв / Л. В. Кузьменко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць. – К., 1999. – Кн. 1. С. 240-248.
3. Правове воспитание учащихся: из опыта работы / [сост. Г. П. Давыдов, А. Ф. Никитин, В. М. Обухов]. – М.: Просвещение, 1979. – 159 с.
4. Пометун О. Сучасний урок та ынтерактивны технологыъ навчання: наук.-метод. посыб. / О. Пометун, Л. Пироженко. – К., 2003. – 181 с.
5. Правовая культура и вопросы правового воспитания: сб. науч\ тр. / [редкол.: А. Д. Бойков (отв. ред.) и др.]. – М., 1974. – 204 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Ляшенко, О. О. (2011). Інтерактивний урок як основний елемент системи формування правової вихованості дітей з вадами інтелектуального розвитку. Educational Dimension, 32, 509–513. https://doi.org/10.31812/educdim.4625

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи