Особливості профільного навчання старшокласників у підготовці їх до майбутньої професії вчителя
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4629Ключові слова:
педагогічна професія, профільне навчання, професійна орієнтація старшокласниківАнотація
У статті проаналізовано стан дослідження проблеми підготовки старшокласників до педагогічної професії психолого-педагогічній науці та практиці та визначаються можливості її розв’язання в умовах профільного навчання старшокласників.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 72
/ PDF downloads: 85
Посилання
1. Концепція профільного навчання в старшій школі (з коментарями та запитаннями) // Підруч. для директора. – 2003. - № 11-12. – С. 4-12.
2. Крутецкий В. А. Психология математических спосібностей школьников / В. А. Крутецкий – М.: Просвещение, 1968. – 431 с.
3. Писарева С. А. Профильное обучение как фактор обеспечения доступности образования: российское видение: Рекомендации по результатам научных исследований / Под ред. акад. Г. А. Бордовского. – Спб.: Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2006. – 84 с.
4. Про затвердження нової редакції Концепції профільного навчання у старшій школі Наказ МОН № 854 від 11.09.09 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/4827
2. Крутецкий В. А. Психология математических спосібностей школьников / В. А. Крутецкий – М.: Просвещение, 1968. – 431 с.
3. Писарева С. А. Профильное обучение как фактор обеспечения доступности образования: российское видение: Рекомендации по результатам научных исследований / Под ред. акад. Г. А. Бордовского. – Спб.: Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2006. – 84 с.
4. Про затвердження нової редакції Концепції профільного навчання у старшій школі Наказ МОН № 854 від 11.09.09 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/4827
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Лов’янова, І. В. (2011). Особливості профільного навчання старшокласників у підготовці їх до майбутньої професії вчителя. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 531–536. https://doi.org/10.31812/educdim.4629
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. В. Лов’янова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.