Особливості профільного навчання старшокласників у підготовці їх до майбутньої професії вчителя

Автор(и)

  • І. В. Лов’янова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4629

Ключові слова:

педагогічна професія, профільне навчання, професійна орієнтація старшокласників

Анотація

У статті проаналізовано стан дослідження проблеми підготовки старшокласників до педагогічної професії психолого-педагогічній науці та практиці та визначаються можливості її розв’язання в умовах профільного навчання старшокласників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 64 / PDF downloads: 39

Біографія автора

І. В. Лов’янова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Концепція профільного навчання в старшій школі (з коментарями та запитаннями) // Підруч. для директора. – 2003. - № 11-12. – С. 4-12.
2. Крутецкий В. А. Психология математических спосібностей школьников / В. А. Крутецкий – М.: Просвещение, 1968. – 431 с.
3. Писарева С. А. Профильное обучение как фактор обеспечения доступности образования: российское видение: Рекомендации по результатам научных исследований / Под ред. акад. Г. А. Бордовского. – Спб.: Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2006. – 84 с.
4. Про затвердження нової редакції Концепції профільного навчання у старшій школі Наказ МОН № 854 від 11.09.09 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/4827

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Лов’янова, І. В. (2011). Особливості профільного навчання старшокласників у підготовці їх до майбутньої професії вчителя. Educational Dimension, 32, 531–536. https://doi.org/10.31812/educdim.4629

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи