Організація імітаційно-ігрової діяльності на уроках історії в старших класах

Автор(и)

  • О. Б. Лоштун Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4632

Ключові слова:

ігрова діяльність, навчання історії, старшокласники

Анотація

Стаття розкриває сутність ігрової діяльності в старших класах на уроках історії. Автором подані приклади практичного застосування деяких ігор і доведена ефективність імітаційно-ігрової діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 104

Біографія автора

О. Б. Лоштун, Криворізький державний педагогічний університет

аспірант

Посилання

1. Бондар В. І. Дидактика. – К.: Либідь, 2005. – 264 с.
2. Великий тлумачний словник сучасної української мови. – Ірпінь: ВТФ «Перун», 2002.
3. Пометун О. Методика навчання історії в школі / О. І. промету, Г. О. Фрейман. – К.: Генеза, 2006. – 328 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Лоштун, О. Б. (2011). Організація імітаційно-ігрової діяльності на уроках історії в старших класах. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 547–552. https://doi.org/10.31812/educdim.4632

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи