Організація імітаційно-ігрової діяльності на уроках історії в старших класах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4632Ключові слова:
ігрова діяльність, навчання історії, старшокласникиАнотація
Стаття розкриває сутність ігрової діяльності в старших класах на уроках історії. Автором подані приклади практичного застосування деяких ігор і доведена ефективність імітаційно-ігрової діяльності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 91
/ PDF downloads: 104
Посилання
1. Бондар В. І. Дидактика. – К.: Либідь, 2005. – 264 с.
2. Великий тлумачний словник сучасної української мови. – Ірпінь: ВТФ «Перун», 2002.
3. Пометун О. Методика навчання історії в школі / О. І. промету, Г. О. Фрейман. – К.: Генеза, 2006. – 328 с.
2. Великий тлумачний словник сучасної української мови. – Ірпінь: ВТФ «Перун», 2002.
3. Пометун О. Методика навчання історії в школі / О. І. промету, Г. О. Фрейман. – К.: Генеза, 2006. – 328 с.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Лоштун, О. Б. (2011). Організація імітаційно-ігрової діяльності на уроках історії в старших класах. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 547–552. https://doi.org/10.31812/educdim.4632
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. Б. Лоштун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.