Роль спілкування у виробленні культури мовлення старшокласників при навчанні гуманітарним предметам
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4633Ключові слова:
навчальне спілкування, учні старшої школи, гуманітарні предмети, культура мовленняАнотація
У статті розкривається питання ефективного формування культури мовлення старшокласників на основі комунікативно-діяльнісного підходу. Обґрунтовується позиція про те, що спілкування на основі роботи з навчальним текстом сприяє формуванню високого рівня культури мовлення старшокласників на уроках з гуманітарних предметів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 67
/ PDF downloads: 106
Посилання
1. Бодалев А. А. Проблемы гуманизации межличностного общения и основные направления их психологического изучения / А. А. Бодалев // Вопросы психологии. – 1989. - № 6. – С. 74-81.
2. Джидарьян И. А. К вопросу о мотивации / И. А. Джидарьян // Теоретические вопросы психологии личности. – М., 1974. – С. 12-18.
3. Добрович А. Б. Общение: Наука и искусство / А. Б. Добрович. – М.: Знание, 1978. – 143 с.
4. Карпова А. Ф. К вопросу об устойчивости мотивации при поэтапном формировании умственных действий и понятий / А. Ф. Карпова// Мотивация учения. – Волгоград: Флинта, 1976. – С. 72-80.
5. Кузьмичева И. А. Проблемно-диалогическое общение как основа коммуникативного обучения / И. А. Кузьмичева // Общение и диалогов практике общения, воспитания и психологической консультации. – М., 1987. – С. 102-109.
6. Леонтьев А. А. Педагогическое общение / Алексей Николаевич Леонтьев. – М.: Знание, 1979. – 464 с.
7. Хасанбаева Д. Х. Когнитивные механизмы формирования речевых действий: автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. психол. наук: спец. 19.00.01 «общая психология, история психологии» / Д. Х. Хасаньаева. – Новосибирск, 1995. – 18 с.
2. Джидарьян И. А. К вопросу о мотивации / И. А. Джидарьян // Теоретические вопросы психологии личности. – М., 1974. – С. 12-18.
3. Добрович А. Б. Общение: Наука и искусство / А. Б. Добрович. – М.: Знание, 1978. – 143 с.
4. Карпова А. Ф. К вопросу об устойчивости мотивации при поэтапном формировании умственных действий и понятий / А. Ф. Карпова// Мотивация учения. – Волгоград: Флинта, 1976. – С. 72-80.
5. Кузьмичева И. А. Проблемно-диалогическое общение как основа коммуникативного обучения / И. А. Кузьмичева // Общение и диалогов практике общения, воспитания и психологической консультации. – М., 1987. – С. 102-109.
6. Леонтьев А. А. Педагогическое общение / Алексей Николаевич Леонтьев. – М.: Знание, 1979. – 464 с.
7. Хасанбаева Д. Х. Когнитивные механизмы формирования речевых действий: автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. психол. наук: спец. 19.00.01 «общая психология, история психологии» / Д. Х. Хасаньаева. – Новосибирск, 1995. – 18 с.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Іліада, Х. С. (2011). Роль спілкування у виробленні культури мовлення старшокласників при навчанні гуманітарним предметам. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 553–559. https://doi.org/10.31812/educdim.4633
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Христові Стіліані Іліада
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.