Розвиток креативності учнів засобами мультимедійних дидактичних ігор

Автор(и)

  • І. В. Гончарова Донецький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4635

Ключові слова:

мультимедійна дидактична гра, творча особистість

Анотація

У статті розглянуто мультимедійну дидактичну гру як спеціальний засіб розвитку таких властивостей творчої особистості учнів як формалізоване сприйняття, узагальнення математичного матеріалу й гнучкість мислення у позаурочній роботі з математики. Докладно описуються типи завдань, які входять до складу таких мультимедійних ігор.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 54

Біографія автора

І. В. Гончарова, Донецький національний університет

кандидат пед. наук

Посилання

1. Аствацатуров Г. О. Дизайн мультимедийного урока: методика, технологические приемы, фразменты уроков / Г. О. Аствацатуров. – Волгоград: Учитель, 2009. – 133 с.
2. Зайкин М. И. Провоцирующие задачи / М. И. Зайкин, В. А. Колосова // Математика в школе, 1997. - № 6. – С. 32-35.
3. Крутецкий В. А. Психлогия математических способностей школьников / В. А. Крутецкий – М.: Просвещение, 1968. – 430 с.
4. Скафа Е. И. Развитие творческой личности (Диагностический аспект) / Е. И. Скафа, И. В. Жукова // Дидактика математики: проблеми і дослідження: між нар. зб. наук. робіт. – Донецьк: Фирма ТЕАН, 2002. – Вип. 17. – С. 14-26.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Гончарова, І. В. (2011). Розвиток креативності учнів засобами мультимедійних дидактичних ігор. Educational Dimension, 32, 559–563. https://doi.org/10.31812/educdim.4635

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи