ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

Автор(и)

  • Л. В. Журба Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4664

Ключові слова:

індивідуалізація педагогічної практики, професійна підготовка, технологічний потенціал студента-практиканта

Анотація

У статті розкривається проблема індивідуалізації педагогічної практики як ос­нови взаємодії інтелектуального й емоційного аспектів навчального процесу та засобу підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів історії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 96

Біографія автора

Л. В. Журба, Криворізький державний педагогічний університет

викладач

Посилання

1. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2004. - № 1-2.
2. Вербицкий А. А. Активное обучение в вьісшей школе: контекстний подход: Метод пособие. - М.: Висш. шк., 1991. - 207 с.
3. Курнлів Валентина. Методика викладання історії: Навч. посібник. - Львів; Торонто: Світ, 2003. - 248 с.
4. Лернер Й. Я. Историческое сознание и условия его формирования // Преподавание истории в школе. - 1988. - № 4. - с.18 -24 с.
5. Тур Р. І. Педагогічна рефлексія - основа формування творчого саморозвитку особистості // Управління школою. - 2004. - № 13. - с. 17-23.

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Журба, Л. В. (2011). ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 157–162. https://doi.org/10.31812/educdim.4664

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи