ДВА РІВНІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • В.І. Бурак Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4787

Ключові слова:

методика навчання фізики, інтелектуальний розвиток, емоційно вмотивований розвиток

Анотація

Розкрито два рівні інтелектуального й емоційного розвитку студентів у процесі освоєння теоретичних основ методики навчання фізики. Проаналізовано напрями ефективного інтелектуального й емоційного розвитку учнів у процесі вивчення фізики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 120

Біографія автора

В.І. Бурак, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

Бугайов А. И. Методика преподавания физики в средней школе: Теорет. основы: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по физ-мат. спец. / А. Й. Бугайов. - М.: Просвещение, 1981. - 288 с.

Основы методики преподавания физики в средней школе / В. Г. Разумовский, А. Й. Бугаев, Ю. Й. Дик и др.; Под ред. А, В. Перышкина и др. - М.: Просвещение, 1984. - 398 с.

Теория и методика обучения физике в средней школе: Общие вопросы: Учеб. пособие для студ, высш. пед. учеб. заведений / С.Е. Каменецкий, Н.С. Пурншева, Н.Е. Важеевская й др.; Под ред. С.Е. Каменецкого, Н.С. Пурншевой. - М.: Изд. центр Академия, 2000. - 368 с.

Методика навчання фізики в середній школі: Загальні питання (Конспекти лекцій). За ред.. Савченка В. Ф. - Чернігів: Чернігівський педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка, 2003. - 100 с.

Шарко В. Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект: Посібник для вчителів і студентів / В.Д. Шарко. - К., 2005. - 220 с.

Заболотний В. Ф. Методика навчання фізики. Загальні питання (в схемах і таблицях з мультимедійними додатками) / В.Ф. Заболотний. - Вінниця: Едельвейс і К, 2009. - 112с.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України. - № 1-2 (400), 20 січня 2004. - С. 1-13.

Downloads

Опубліковано

14-01-2011

Як цитувати

Бурак, В. (2011). ДВА РІВНІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 484–493. https://doi.org/10.31812/educdim.4787

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи