ДВА РІВНІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4787Ключові слова:
методика навчання фізики, інтелектуальний розвиток, емоційно вмотивований розвитокАнотація
Розкрито два рівні інтелектуального й емоційного розвитку студентів у процесі освоєння теоретичних основ методики навчання фізики. Проаналізовано напрями ефективного інтелектуального й емоційного розвитку учнів у процесі вивчення фізики
Завантаження
Metrics
Посилання
Бугайов А. И. Методика преподавания физики в средней школе: Теорет. основы: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по физ-мат. спец. / А. Й. Бугайов. - М.: Просвещение, 1981. - 288 с.
Основы методики преподавания физики в средней школе / В. Г. Разумовский, А. Й. Бугаев, Ю. Й. Дик и др.; Под ред. А, В. Перышкина и др. - М.: Просвещение, 1984. - 398 с.
Теория и методика обучения физике в средней школе: Общие вопросы: Учеб. пособие для студ, высш. пед. учеб. заведений / С.Е. Каменецкий, Н.С. Пурншева, Н.Е. Важеевская й др.; Под ред. С.Е. Каменецкого, Н.С. Пурншевой. - М.: Изд. центр Академия, 2000. - 368 с.
Методика навчання фізики в середній школі: Загальні питання (Конспекти лекцій). За ред.. Савченка В. Ф. - Чернігів: Чернігівський педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка, 2003. - 100 с.
Шарко В. Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект: Посібник для вчителів і студентів / В.Д. Шарко. - К., 2005. - 220 с.
Заболотний В. Ф. Методика навчання фізики. Загальні питання (в схемах і таблицях з мультимедійними додатками) / В.Ф. Заболотний. - Вінниця: Едельвейс і К, 2009. - 112с.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України. - № 1-2 (400), 20 січня 2004. - С. 1-13.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 V.I. Burak
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.