РОЛЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ У ФОРМУВАННІ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Автор(и)

  • І.В. Дюба Криворізька гімназія №49
  • І.Л. Харченко Криворізька гімназія №49

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4876

Ключові слова:

валеологічна культура, культура здоров'я

Анотація

Проаналізовано системний підхід до аналізу поняття культури здоров’я. Визначено пріоритетну роль класного керівника у формуванні культури здоров’я учнів, який зможе виконувати цю соціально важливу функцію лише при високому рівні власної валеологічної культури. Виявлено вплив  діяльності методичного об’єднання на формування валеологічної культури класного керівника. Зроблено висновок, що залучення класних керівників до організаційно-педагогічної, методичної, консультаційної діяльності в межах функціонування методичного об’єднання класних керівників, участь в тренінгах й школі передового досвіду сприяє підвищенню рівня сформованості валеологічної культури і позначається на результативності їх роботи – вихованні здорової особистості учня.      

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 49

Біографії авторів

І.В. Дюба, Криворізька гімназія №49

вчитель

І.Л. Харченко, Криворізька гімназія №49

вчитель

Посилання

Гончаренко М.С. Валеология в таблицах и схемах / М.С. Гончаренко, - Харьков : ХНУ. -2003. - 246с.

Нікітіна І.П. Шильне методичне об'єднання / І.П, Нікітіна, Ю.О. Нікітін, В.В. Шеліхова. -X.: Вид.група "Основа", 2006. - 160 с.

Нормативно-правове забезпечення освіти: у 4 ч. - X.: Видав. Ір. "Основа", 2004.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Дюба, І. ., & Харченко, І. . (2022). РОЛЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ У ФОРМУВАННІ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА. Educational Dimension, 30, 412–416. https://doi.org/10.31812/educdim.4876

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.