ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧШ УМОВИ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНОГО ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У СВІТЛІ БОЛОНСЬКИХ ДОМОВЛЕНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Т.С. Судима Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4886

Ключові слова:

педагог професійного навчання, компетентність, компетенції, професійна компетентність.

Анотація

Обґрунтовано, що компетентність педагога професійного навчання складається з двох інтегрованих один в одного складових: компетентності техніко-технологічної та компетентності психолого-педагогічної. Наголошено на необхідності перегляду базових вимог, сформульованих системою професійної освіти до інженерно-педагогічних працівників. Доведено доцільність впровадження передових технологій навчання, побудованих на психолого-педагогічному моделюванні завдань. Акцентовано особливу увагу на ефективності використання активних та інтерактивних форм і методів навчання, а саме: проведення лекцій з елементами дискусій, презентації, аналіз конкретних ситуацій, моделювання, тренінги під час семінарських занять.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 89

Біографія автора

Т.С. Судима, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

аспірантка

Посилання

Абдуллина О.А. Проблемы педагогических умений в теории и практике высшего педагогического образования / О.А. Абдуллина // Советская педагогика. - 1978. - №1.- С. 76-84.

Бондар В.І. Дидактика: ефективні технології навчання студентів / В.І.Бондар - К.: Вересень, 1996. - 129 с.

Варданян Ю.В. Становление и развитие профессиональной компетентносте педагога й психолога / Ю.В.Варданян. - М., 1998. - 179 с.

Кузьмина Н.В. Педагогичское майстерство учителя как фактор развития способностей учащихся / Н.В. Кузьмина // Вопросы психологии. - 1984. - №1. - С.23.

Пуховська Л.П. Стратегія розвитку професіоналізму педагогів на зламі століть / Л.П. Пуховська // Післядипломна освіта в Україні. - 2002. - №2. - С. 29-32.

Прикладная юридическая психология / [под ред. А.М. Столяренко]. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001- С. 268-273.

Чуйко О.В. Застосування тренінгових технологій на лекції: з досвіду роботи / О.В. Чуйко II Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти. Четверті Ірпінські міжнародні науково-педагогічні читання. - Ірпінь: Національна ака¬демія ДПС України, 2006. - С. 267-269.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Судима, Т. (2022). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧШ УМОВИ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНОГО ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У СВІТЛІ БОЛОНСЬКИХ ДОМОВЛЕНОСТЕЙ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 464–469. https://doi.org/10.31812/educdim.4886

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.