ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТI ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4899Ключові слова:
напрямки дальності практичного психолога, основні теоретико-методологічні принципи роботи психолога в закладах освітиАнотація
Розглянуто теоретико-методологічні засади діяльності практичного психолога. Проаналізовано напрямки роботи практичного психолога в закладах освіти й медицини. Визначено складові, що є важливими для професійної готовності практичного психолога і педагога до взаємодії: морально-етична вихованість; теоретична, методична підготовленість; науковий світогляд. Представлено модель професійної взаємодії практичного психолога з вчителем як метод цільового впровадження педагогічних технологій та інновацій.
Завантаження
Metrics
Посилання
Акопов Г.В. Проблемы сознания в психологии. Отечественна платформа / Г.В. Акопов.- Самара, 2002. - 230 с.
Буряк В.К. Педагогічна культура: теоретнко-методологічний аспект / В.К. Буряк - К. : Демтур. – 2005. - 232 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4658
Валицкая А.П. Философские основания современной парадигмы образования / А.П. Валицкая // Педагогика, 2007. - №3. – С. 15-20.
Дофман Л.Я. Методологические основы эмпирической психологии / Л.Я. Дофман. - М.: МГ. -2001.-120 с.
Дьяконов Г.В. Основы диалопического подхода в психологической науке : монография / Г.в. Дьяконов. - Кировоград : РНО КГПУ им. В.Винииченко, 2007. - 874 с.
Максименко С.Д. Генеза здійснения особистості: К.: Видавництво ТОВ «КММ», 2006. - 240 с.
Никвндров В.В. Антитрениг, или Контур нравственных и теоретических основ психологического тренинга / В.В. Никандров. – СПб, 2003.
Никандров В.В. Андроцентризм и новая научная парадигма / В.В. Никаллров // Жизнь человека: опыт междисииплинарного исследования / Матеркал межвуювской конференции, -СПб., 1997. - С. 37-40
Столин В.В. Самосознание личности / В.В. Столин,-М. : Изд-во МТУ, 1983. - 284 с.
Шнрофф В.А. Роль модели в познании / В.А.Широф - Л. : Иад-во, ЛГУ, 1963. - 128 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 L.O. Haponenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.