МЕТОДИ АКТИВНОГО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Г.І. Скороход Дніпропетровський ДНУ ім. О. Гончара
  • В.Д. Ламзюк Дніпропетровський ДНУ ім. О. Гончара

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4907

Ключові слова:

розвиваюче навчання, проблемний характер навчання, евристичні прийоми, типи завдань для активного вивчення, математичні дисципліни, вища школа

Анотація

Розглянуто основні методи розвивального навчання і активного вивчення математичних дисциплін у вищій школі: проблемний характер навчання, евристичні прийоми пошуку розв’язання, укрупнення дидактичних одиниць, типи завдань. Аргументовано, що кращим методом спонукати студента осмислено засвоювати матеріал є проблемне навчання. Подано пропозиції щодо застосування методів теорії розв’язання винахідницьких задач. Зроблено висновок, що використання евристичних прийомів пошуку розв’язання задач може застосовуватися в ході викладання більшості предметів, що вивчаються у ВНЗ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 90

Посилання

Алексеев А .Н. Дистанционнное обучение инженерным специальностям [Текс ТАН. Алексеев.-Сумы: ИТД «Университетская книга», 2006. - 333 с.

Атанов Г.О. Теоря діяльнсного навчання [Текст]: навч. пос. / Г.О . Атанов К.: Кондор, 2007.-186 с.

Атанов Г.А. Обучение и искусственный интеллект, или Основы современно дидактики высшей школы [Текст] / Г.А Атанов, И.Н. Пустынникова. Донецк Изд-во ДОУ, 2002.-504 с.

Босс В. Лекции по математике: анализ [Текст] / В. Босс.-М.: Едитори УРСС, 2005.-216 с.

Гин А. Присмы педагогической техники [Текст] / А. Гин.-М.: Вита-При 2005.-90 с.

Давидсон В.Е. Размыттения преподаяателя [Текст] / В.Е. Давидсон.- Д РBВ ДНУ, 2005.-72 с.

Кузнецов В.И. Принципы активной педагогики [Текст] / В.И. Кузнецов.-М.: Издатель ский центр «Академия», 2001.-120 с.

Mатюцкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении [Текст) / А.М. Матюшкин.-М.: Педаогика, 1972.- 208 с.

Meерович М. Основы культуры мышления [Текст] / М. Меерович, Л. Шрагина.-М.: Школьные технологии, 1997, № 5. – 200 с.

Пойя Д. Математика и правдоподобные рассуждения [Текст] / Д. Пойя. - М.: Изд-во иностранной литературы., 1957. 536 с.

Пойя, Д. Математическое открытие [Текст]/ Д. Пойя. М.: Наука, 1970. - 452 с.

Роджерс, К. Свобода учиться [Текст] / К. Роджерс, Д. Фрейберг. М.: Смысл, 2002. - 528 с.

Скороход Г. I. Методика викладання фахових дисциплін у вищій школі [Текст]: навч. посб. для магісрів за спецальністю «Прикладна математика» / г.. Скороход, В. Д. Ламзюк. - Д: РВВ ДНУ, 2009. -64 с.

Фройденталь Г. Математика как педагогическая задача. В 2 ч. Ч. ІІ [Текст] / Г. Фройденталь. - М. : Просвещение, 1983. - 192 с.

Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в высшей школе [Текст]: уч. пос. для вузов / Д.В. Чернилевский. - М.: ЮНИТИ -ДАНА, 2002. - 437 с.

Эрдниев П.М. Укрупнение дидактических единиц в обучении математике [Текст] : кн. для учителя / П.М. Эрдниев, Б.П. Эрдниев. - М. : Просвещение, 1986. - 256 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Скороход, Г., & Ламзюк, В. . . (2022). МЕТОДИ АКТИВНОГО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 63–71. https://doi.org/10.31812/educdim.4907

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади саморозвитку особистості в умовах сучасної модерн